torstai 3. lokakuuta 2013

I kinda lay down in the back yard, Watch the leaves fall down on my face, It helps me become sane again

Volat täysillä, rokki soi kämpillä ja mieli lepää. Naapurit varmaan tykkää taas mun musavalinnasta ;> Onneks on jo torstai! Koko viikon on tuntunut siltä, että perjantai kuulostaa niin kaukaiselta ajatukselta että se ei tule ikinä. Kouluakin ollut hassut 2 viikkoa ja sekin tuntuu niin ikuisuudelta. Saatiin tietää tänään mihin valinnaisaineisiin päästiin. Pääsin hevosenhoitoon, mihin olin halunnutkin. Sinne on yleensä niin tunkua + kolmannen vuoden opiskelijat eli valmistuvat ovat etusijalla pääsemäs siihen valinnaiseen. Olin sitä mieltä, et voisin päästä siihen messiin, koska sain edellisillä koulutokareilla kolmannen valinnaisaineen hyväksluettua joten mulla ei oo valinnaista kolmantena vuonna. Eli periaatteessa mun viimeinen valinnainen koulus mikä mulla tulee olemaan. Opettaja onneks otti sen huomioon ja pääsin, jippii!



 Olin tiistaina reippaana, kun koulun jälkeen siivosin kämpä lattiasta kattoon. Koulu loppui siinä klo 11.30 ja ennen siivoilua kaveri kävi kahveella ja juteltiin monenlaisista asioista. En todellakaan muista millon viimeks oisin siivonnut kämpän kokonaan, oon vähän laiska aloittamaan suursiivousta .... Aikaa oli niin paljon, että pistin hösseliks ja aloin siivoomaan. Matot pihalle + tamppasin niin että lika lensi, imuroin, luuttusin, pyyhin pölyt, tiskasin astiat, I'm so proud of myself! Vielä ku sais aikaseks pyyhittyä kaikki hyllyt ja järjesteltyä nii ois aika jees. Kunhan tulis niitä sadepäiviä nii sit ois sitä tekemistä. Katoin myös ne mun ostamat leffat, Underworldin ja The Man In The Iron Mask. Itkin leffan lopussa, koska oon itkupilli ja surulliset loput saavat mut pillittämään :c




Stressi koulujuttujen kanssa alkaa jo helpottaa, mut ressiä lisää autokoulu. Rahaa uppoo niihin hitosti ja niiden pimeän kurssi + kakkosvaiheen suorittaminen saa mieleni aivan sekaisin ja vatsaa vääntää. Mä oon aina ollut tällanen stressaaja, hitonmoinen hätähousu. Toisaalta koen jossain määrin stressaamisen hyväks, koska sillon mä oikeesti otan tosissani nämä jutut enkä hällä väliä-asenteella. esim. mun pikkuveli ei ressaa mistään, vaikka lompakko ois kadoksissa, kokeet menis huonosti tai ylipäätään mistään. Huoh, kunpa oisin joskus olla hätäilemästä ja stressaamasta liikaa. Elämääni helpottas ihan hemmetisti jos ressiä ei olis olemassakaan. Mut minkäs teet. Herkkä kun on niin kaikki asiat otetaan vakaval pohjal ja herkkinä sen suhteen. Stressaatteko te asioiden hoitamisesta tai ylipäätään?



Huomenna himaan taas vkloppua viettämään. Töitä riittää taas, mut oon jo siihen tottunut. Tykkään tehä kotona töitä. Tehä niitä tuttuja asioita joita osaa ja peuhata eläinten kanssa. 

Kiitos nam avautumisesta, nyt voisin lähtee lenkillä käymään, sais pään selväks ja jotain tehtyä tänä päivänä!



2 kommenttia:

  1. Jee, onnea tuosta että pääsit sinne hevosjuttuun, mikä ikinä se onkin! Oletan että se on joku suuntautumisvaihtoehto :D

    Ja voooooi kuule! Minä stressasin niin maan perkeleesti autokoulua ja siksi jouduinkin uusimaan inssinkin. Aina tuli joku hermostuneisuudesta johtuva virhe mutta kun ei sitä tarviis jännittää niin kovasti. Se on ihan helppoa kauraa kunhan rutinoituu. Tsemppiä sinne, koita olla stressaamatta! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Ei oikeastaan liity suuntautumiseen, se on vähän sama asia ku peruskoulussa valitsee mieleisen valinnaisaineen ja tuolla on erilaisten eläimien ja rakennus/metsäpuolen valinnaisaineita, suuntautuminen on kolmantena vuonna :)

    Joo sillo autokoulun aikaan ennen inssiä oli ihan kamalaa, jännitin inssiä niin että kuset ja paskat oli yhtäaikaa housus :D mut pääsin ihmeen kaupal sekä teoriakokeen että inssin läpi ekalla kerralla. Kiitti kovasti, yritetää olla liikaa ressaamatta :>

    VastaaPoista