lauantai 5. lokakuuta 2013

I'm about to show you just how missing me feels, In my red high heels

Se tunne kun suhun iskee jumalaton kenkäkuume ja pengot koko netin ylösalaisin kenkien nettikaupoista. Ei hyvää päivää sentään! Tää on aivan mahotonta, oon täs pari kolme päivää katellut uusia bilekorkkareita, koska mun yhet mustien nilkkurien pinta on tuhannen riekaleina monesta kohtaa enkä viiti pitää niitä enää, ovat niin ruman näköset että huhu. Ja mut tuntien mun kenkämaku on helvetin tarkka. Eli Operaatio osta /tilaa uudet bilepopot - pistetään käyntiin!

Monesti sitä ajattelee, et joo kenkien tulee olla mustat, koska sopivat kaikkien vaatteiden kanssa.Okei, se pitää toki paikkaansa, mutta mulla on jo 4 mustaa kenkäparia ja haluaisin vähän väriä mun kenkäkokoelmaan kuin aina sitä mustaa. Sain idiksen etsiä kenkäparin, joka ois yksvärinen, sopivan räikee ja sopisi edes joidenkin vaatteiden kanssa nii se passais mulle ihan hyvin. Tässä alustavasti jotain kenkiä mitä oon harkitsemassa:


Brandos - Sixtyseven: Medina - Nilkkurit

Okei, mustathan ne ekaks löytyi. Nää on tosi upeat ja näyttävät, mutta oon tosi paljon tottunut kulkemaan toisenlaisilla nilkkureilla, missä korko on umpinainen. Sekin arveluttaa, että koko on 41 ja yleensä mulla on ollut koko 42...... Se riippuu niin paljon kengäst et mahtuuko 41 kokonen kenkä jalkaan. Jotkut sopii, mut ei todellakaan kaikki. Saas nähä mitä tästä tulee.



Brandos - Iron Fist: Ruff Rider

Ai saatana mitkä popot! Näihin rakastuin ensisilmäyksellä. Hintaa ei ole kuin 32e! Tosin tässäkin korkoa on huimasti :s Yksityiskohdat kengis on niin siistit, varsinkin toi niittiläppä ja pieni vetoketju sivustal. Nää on on kuitenki vakavas harkinnas!


Brandos - Steve Madden: Thronne - Nilkkurit

Ja taas mustaa. Nyöritykset on kivat ja kengissä on paljon asennetta ilman sen erikoisempia yksityiskohtia. Kieltämättä nää muistuttaa kovasti Spiritstorelta ostettuja nilkkureita, se vaa et kengän varret on pitemmät. Iha jees, mut kattellaa!



Brandos - Betsey Johnson: Diskkol - Avokkaat

Holy mama, kunnon kisukengät! En omista yhtäkään leopardikuvioista vaatekappaletta saati kenkiäkään, mut tää vois olla veikee ja kissamainen lisäys bilelookiin. Näistä kengistä tästä läytyy 42 koko joten siitä oon ees vähän hyvilläni!

On niin vaikee valinta et ei mitää järkee. Rakastan kenkiä, erityisesti korkkareita! Kuka nainen nyt ei rakastais korkkareita?! Palkka lomituksesta tulee 15. päivä, joten sitä odotellessa kerkee katella ja miettiä noita kenkiä. Voipi olla et kattelen ekaks Iisalmen kenkäliikkeet jos sieltä sattus löytymään jotain. Jos ei, sit homma menee tilaamiseks. Liikaa valintoja ja vaihtoehtoja :s Sitä se teettää kun on vaikea maku joka kohdassa. Oletteko te tarkkoja ostaessanne kenkiä, vaatteita, laukkuja tms? 





6 kommenttia:

  1. Nuo Steve Maddenin nilkkurit, aaahhhhhhhhh!!!!! Hirveä kenkäkuume nousi noiden ansiosta nyt, perkele :D Itse siis ottaisin nuo alta aikayksikön! Toki kaikki nuo näyttää erittäinkin kivoilta.

    VastaaPoista
  2. Joo äläpä! kaikki niin törkeen ihania et ei mitään järkee! Samaan aikaan alko myös korsettikuume, ku eksyin eräälle sivulle mis hinnat ei oo mistään kotoisin, 20-30e hintasia korsetteja, mitä helvettiä?! Meitsiä viedään niin kympillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Murruin. Oli pakko tilata nuo Maddenit. :D Tartutit muhun kenkäkuumeen!
      Uuuu! Korsetit on kans aika jees! Välillä pitää vaan antaa periks ja törsätäi 8D

      Poista
    2. hihii no can do ;D Jepaa, mulla on vaa noita korsettitoppeja, et pitäis joskus ostaa ihan oikee korsetti, ne ovat niin taivaallisen ihania! Niimpä eikä olla aina niin pihi rahan suhteen :D

      Poista
  3. Voi apua, miten ihania ♥ Mulla vaan tulee ihan sairaan kipeiks jalat korkkareista! Vaikka käytän niitä kuitenkin suht usein, että tottuis, mut ei vaan totu :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Jos ois enemmä rahaa nii kyl mä noi vaik kaikki tilaisin, mut vanhemmat eivät kato sitä hyvällä ku osa rahoista tulee vanhemmilta nii ei kehtaa :D Joillaki vaatii pitemmän aikaa se tottuminen, itekki aika usein käytän koulus nilkkureita, jos on sellaisia päiviä et ei olla navetalla ja ryvetä metässä :D

      Poista