perjantai 1. maaliskuuta 2013

People gathering to the streets, To welcome the first spring day

Se ois sit hiihtoloma! Vaan en pääsekään sitä vielä viettämään. Olen vielä koulussa sunnuntaihin asti, koska suoritan pieneläintilalla hoitoviikkoa, joka kestää maanantaista maanantaihin. Viikko on mennyt mukavasti hoitovuorojen ja koulun kanssa. Olen varmaan aikaisemmin maininnut, etten ole koskaan hoitanut kissaa pienempää elukkaa ennen kuin tulin pemolle opiskelemaan. Aina hoitanut niitä isompia eläimiä, ehmiä ja hevosia. Ne pienimmät elukat mitä oon hoitanut ovat kissat ja koirat, ei mulla oo ollu koskaa mitää hamstereita tai undulaatteja lemmikkeinä kun oli muita eläimiä, kantturat oli mulle lähinnä niitä lemmikkejä. 

Tähän viikkoon on mahtunut kaikkea sellaista, mitä en ole aikaisemmin kokenut. Okei, onhan meillä ollut työpajoja pieneläintilalla, mutta sellaisia kunnon töitä en ole tehnyt, kuten ruokkinut jyrsijöitä ja hyönteisiä, hoitanut lampaita, pidellyt sylissä hamsteria yms. Eräs hamsteri nimeltä Bemmi sulatti mun sydämen täysin. Suloinen ja veikeä pullukka että ei mitään järkee. Myös ihastuin lampaisiin ja pupuihin, olisin tahtonut viedä ne kaikki kotiin♥

Noiden elukoiden lisäksi eläintilan yhteydessä on koirahoitola Tassula. Sinne ihmiset tuovat omia kissoja ja koiria omien lomien tai vastaavan takia hoitoon. Siellä on ollut monenlaista karvaturria ja vklopuksi tulee varmasti lisää koiria hoitoon. 

Nyt kun mulla oli aamusta aamuvuoro, mulla on ilta vapaata joten tää päivä menee valokuvauksen ja löhöilemisen parissa. Hiihtoloman vietän kotosalla, olla taas kaverina vanhemmille eri töissä ja viikonloppuna sit viihteen puolelle, jos vain suunnitelmat natsaa! 

Tässä on jotain kuvia jyrsijöistä ja linnuista:

Ninja's.

Bemmi: "Let me OUT!"


Näetkö sauvasirkan?

Gerbut♥
Bemmi♥




Ei muuta kuin että hyvää hiihtolomaa niille, joilla se on jo alkanut!♥



I want to love you, feel you, 
wrap myself around you
I want to squeeze you, please you, 
I just can't get enough,
And if I move real slow,
and let it go

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten sulosia ovat! :) Ja ihanan laadukkaita nää kuvatkin!

    omani; jepesdf.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! mukava kuulla, että kuvat miellyttävät :) minäpäs tsekkaan blogis :)

      Poista