maanantai 25. maaliskuuta 2013

Now I see your true face behind your mask, a cheat, a fake

Mun kaks uutta kaktusta!

Äiti oli ihana ja osti mun puolesta tällaisen suola- pipprusirottimet ja sen mukana tuli tämä hieno teline!


vähä väsy.


Ihanaa meikä on kämpillä taas piiiiitkästä aikaa! Viimeinen iltavuoro sunnuntaina meni oikein mukavasti, karjanhoitaja kiitti kovasti avusta ja päästiin jopa tuntia aikasemmin navetalta. Olin todella väsynyt, mutta iloinen, että viikko sujui niin mukavasti. Varsinainen navettavastaava on onneks lomalla, joten viikko ois ollut paljon raskaampi ja ei niin- mukava, jos hän olisi ollut paikalla. Paikat eivät onneksi ole niin kipeät kuin viimeksi, mut väsymystä on aivan liikaa. Pitäis varmaa nukkua noita univelkoja pois alta ja saada jonkunlaine unirytmi. Toisaalta, mullahan alkaa taas ensviikon puolella lypsyviikko ja aamuvuorolla, et enpä kerkee sen enempää unirytmiä korjaamaan kun viideltä aamusta pitää olla taas skarppina lypsylle. Eipä se kestä kuin neljä päivää ja sit kaikki hoito- ja navettaviikot on mun osalta tehty, vois sanoo et aika voittajafiilis on!

Nuo kaktukset ja sirottimet + teline on ostettu Kukkakauppa Freesiasta (joka sijaitsee Iisalmen sittarissa). Mun äidin tuttava on siellä töissä ja äiti on varsinainen kukkahirmu, tykkää ostella kukkakimppuja omaksi ilokseen. Tais olla sunnuntaipäivä, kun kävimme ruokaostosten jälkeen Freesiassa. Äiti oli yllättävän hyvällä päällä ja päätti ostaa itselleen kukkakimpun. Katselin siinä vieressä kaktuksia ja teki mieli ostaa pari uutta, koska kaks muuta kaktusta kuoli. Jajoo, en ole viherpeukalo, kasvit kuolee mun ympärillä eikä näköjään kaktuksetkaan pysy elossa mun lähettyvillä. hups.. Äiti sit kysy et haluaisinko ostaa kaks uutta kaktusta tilalle, et hän maksaa. Olin sillee et joo mikä ettei ja valkkasin noi kaks mitkä ovat kuvissa. Hinta oli 6e/ per kaktus eli ei paha sinänsä. Sit äiti iski silmänsä tuohon sirotinsysteemiin ja ehdotti sitä mun kämpille. Se tais olla vaan 5e ja äiti maksoi senkin. Liian hyvällä päällä tais olla juu..

Otsikko kertoo periaatteessa kaiken. Sanotaanko tälleen lyhyesti ja ytimekkäästi, että ihminen on ihmiselle susi. Se tuli todettua eilen ja itseasiassa tänäänkin. Hohoh, saas nähä mitä tästä tulee!


Songs of the day:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti