sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

I don't cry for pain, Don't cry from fear, You know that

Voi sanonko ruman sanan! Tää päivä ei menny putkeen ei alkuunkaan. Olen nukkunut huonosti kolmena viimesenä yönä. Ekana yönä heräsin kolmen aikaan yöstä kamaliin vatsakipuihin, seuraavana yönä seittemän aikaan aamusta ja kolmantena eli tänä aamuna seittemän aikaan myös. Mä jo mietin mikä helvetti mua vaivaa, mutta tuli sit kävi ilmi että ihanat menkat alkoi. Tällä kertaa on kyseessä vuosisadan menkkakivut ikinä: mä en kykene tekee mitää, särkylääkkeet eivät auta vaikka niitä söis kuinka paljon, oon tuplasti vittuuntuneempi ja kiukkuisempi ja tieto siitä, että huomenna alkaa navettaviikko pemol riemastuttaa vielä enemmä. Asuntolalle päästyä aloin pillittää, ku mä en oikeesti kestä näitä kipuja. Käveleminenki sattuu eikä voi olla missää asennos ilman että sattuu. Piti soitella opettajat läpi ja kysellä karjavastaavien numeroita, et sain itestäni ilmotettua, että en huomenna välttis ilmesty aamuvuoroon, jos kivut ei hellitä. Onneks kyseinen karjavastaava oli sen verran ymmärtäväinen, että mun ei tarvitse tulla paikalle jos tilanne ei muutu. Mut periks ei anneta!

Eikä siinä vielä kaikki. Mun vasemmas alahampaas, viisaudenhampaan päällä on ihoa ja se on vähä väliä ollu kipeä. Nyt se on entistä enemmän ärtyneempi eikä sen kans kärsi tehdä mitää. Pieni osa poskeaki on melkei järsitty ku sitä oli jääny jotenki hampaiden väliin, että ai helvetti kun tekee kipeetä. Tiistaina kahdelle eri lääkärille samana päivänä. Tästä tulee hemmetin kiva päivä! -.-

Sori avautuminen, tästä tuli aika kiukun ja vitutuksen täytteinen postaus, Jotta tämä olisi ees vähän lukemisen arvoinen postaus, tässä olisi kuvia ja uus piirros, minkä olin tehnyt tossa perjantaina heti kun pääsin koulusta himaan. Kyseisen teoksen nimi on Twins of Nature ja piirros kooltaan tällä kertaa A2. Tuntui että A3 ei riitä mulle enää et nyt on pakko saada isompaa paperia jostain. Työhön meni semmonen kolme nelisen tuntia, suunnittelin sitä ensin, kopioin toiselle puolelle saman hahmon ja sitten aloitin värittämään/ varjostamaan hahmoja. Mulla ei ole hajuakaan mistä toi ajatus piirroksesta tuli, kuuntelin (Olly Mursin) musaa ja fiilis oli ihan jees ja keskittynyt, aloin pikkuhiljaa hahmottelemaan ja viiva viivalta se alkoi näyttämään joltain. Kuvissa malleina taas meidän ihanat kisut Tiuhti, viuhti ja parissa kuvissa toinen ajokoiramme Elli.

Twins of nature
Viiden tähden huone, eiks vaa?


Ei ihan oikeassa asennossa ole, mut sinne päin~

Tältä näytti tänään 7 aikaan aamusta.
Tämän viikon lukkari
toinen niin veikeenä♥

vas. Tiuht oik. Viuhti

Plösö♥
lurrrps♥

Päivän fiilistelybiisit: 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti