tiistai 26. maaliskuuta 2013

Let's put our hearts together, Now we are one, I'm not afraid

Oon ollu tänään niin hyvällä päällä, että suupielet ihan ratkeaa! En tiedä mistä tämä hyväntuulisuus on peräisin. Koulus meni mukavasti, sain kasvitentistä H2 ja rehuopin kokeesta K3, en vois olla tän tyytyväisempi itseeni! Toi rehuopin koe tuli lyhyellä varoitusajalla ja kerkesin just ja just lukee siihen, et osasin asiat aika hyvin kokees. Kasvitentin kokeest en olis uskonu, et saisin jopa kakkosen siitä. Ei meinaa ollu hyvä tuuri muistaa kasveja, mut pääasia et on päässy sentää kurssista läpi!

Tänään on ollu myös aivan huippukeli, meinas tulla kauhee lämpöhalvaus tos talvitakis, kun pääsin kämpille koulust. Ois tehny niin mieli vaihtaa talvivaatteet tennareihin ja nahkatakkiin, mut Suomen säästä ei koskaan tiedä, saattaa vaikka takatalvi tulla takas tai kelit kylmetä ja sit sitä ollaa taas kipeenä. Varmana tuo keli ja kesän odotus oli pistänyt mut hyvälle tuulelle, lisää tällaisia päiviä kitoos!

Koulusta päästyäni kävin kirpparilla pitkästä aikaa. Oli sellane fiilis, et vois käydä ees katsomassa mitä kaikkee uutta sinne olis tullu. Jajoo, meikä sit löysi kaks leffaa, The Haunting ja  korealainen animaatio- elokuva Wonderful Days,  molemmat elokuvat olivat 2,50€. Sit löysin yhestä hyllyköstä kenkiä ja tasan yhdet kengät kiinnittivät huomioni. Kengät löydettyäni olin sillee, et vitsit miten kivat, mut ei varmana oo mun kokona. Joka kerta ku oon katellut kirpparilta kenkiä, nii ne ei oo koskaan ollut mun kokoo, koska olen räpyläjalkainen 42 numerolla varustettuna. No, katoin koon kuitenkin ja yllätyksekseni se oli 41 kokoa. Kokeilin niitä toiseen jalkaan ja voi vitsit miten ne tuntui hyvältä! Kengät olivat myös yllättävän hyvässä kunnossa, mitä nyt noi korkolaput on hieman kuluneet, mut ne voi käyttää suutarilla vaihtamassa. Muuten ne on just rock mulle, hintakin oli vain 1€ että ne lähti periaatteessa heti samantien mukaan kun olin kokeillut niitä!

nyt vähän fiilistelykuvii~♥





Uusin piirros, Inseparable sisters. Mitä pidätte?
popot♥

Songs of the day



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti