perjantai 22. maaliskuuta 2013

And the shadow of the day, Will embrace the world in grey, And the sun will set for you.

Se olis sit perrrjantai ja navettaviikko yli puolessa välissä, fuck yeah! Aika ilonen fiilis, vaikka aamuviideltä herääminen alkaa jo pikkuhiljaa tympimään ja väsymys painaa päälle ankarasti. Koulukin sen saralla on mennyt ihan mukavasti, 4. jakso vaihtui ja osa aineista ovat ihan mukavia. Vielä pitäis jaksaa pari päivää täällä, periksi ei anneta!

  Navetan puolella ei ole mitään ihmeellistä tapahtunut, kuin että pari lehmää lähti teurastamolle ja tänään tos vähä ennen ku päivävuoro loppui, nii eräs vasikka teki mulle kivan källin: Mä ja kaveri menimme laittamaan vasikalle imemisen estoläpyskän (= renkaan näköinen läpyskä, jossa on muovisia piikkejä, estää siis vasikkaa imemästä muiden vasikoiden vetimiä, joillakin jää imemisvietti voimakkaaksi), koska se oli lähtenyt irti sen nokasta. Tämä kaveri oli oikea suikkeli, saatiin metsästää se oikein urakalla kun se sujahteli millon mistäkin välistä pakoon ja taisi tajutakin mitä me olimme sille tekemässä. Me ahdistettiin se nurkkaan ja kaveri laittoi päitset sillä aikaa kun mä olin takana varmistamassa, ettei se päässyt  pakoon. Äkkiä tunsin jotain lämpimän märkää jaloissani : vasikka oli ruikinnu mun päälle ruskean komeat vauhtiraidat ja eihän siinä tilanteessa voinu muuta kun nauraa hillittömästi :D Karjahoitajat kahtoo kaukaa kummallisesti, että mille ne tytöt oikein nauraa. Pokka ei pitänyt yhtään ja nauraa käkätettiin siinä. Vuoron jälkeen pistin haalarit pesuun, jospa saisin ne jo huomenna käyttöön. 

Eipä mulla ollut mitään sen erikoisempaa raportoitavaa, loppuviikko menee koulun navetalla ja kotia pääsen ensviikon maanantaina heti koulun jälkeen. En ole muuten muistanut postata kuvia tänne, joita olin jo aikoja sitten räpsinyt. Korjataan asia ja tässäpä niitä olisi! Kuvat ovat koulun läheltä eli aivan eri maisemia on näissä kuvissa. Jajoo, anteeksi että taas tulee luontoaiheisia kuvia, inspiraatiotulvani on ollut katkonaista ja lähes joka kerta kun on ollut hyviä kelejä ulkona, olen kans niitä kuvannut. Jospa seuraavalla kerralla keksisin jotain erilaisempaa valokuvausmateriaalia! mut nyt itse asiaan :









Niin ja olen todella iloinen siitä, et tätä blogia lukee peräti 28 lukijaa, kiitos teille ihmiset! En olisi uskonut, että mun postaukset olisivat lukemisen arvoisia ja että lukijoita olisi noinkin paljon. Vaikka mulla ei ole mitään hienoo superyyber muotiblogia kuten muilla, haluan olla erilainen ja postailla kaikesta, mitä mieleen juolahtaa. Arvostan tätä todella paljon, kiitos vielä kerran. Toivottavasti tulisi lisää lukijoita! :) 


Tähän vielä fantastisen jäätävää settiä. Hyvää viikonloppua! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti