sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

You can turn this world around, And bring back all of those happy days, Put your troubles down, It's time to celebrate


We take medication to be someone else
An we take off our clothes to pay for the bills
Where downloading content will bu you sentence
And murder is free in the Hollywood hills


Arvatkaas mikä mulla tänää alko? No hiiiihtoloma! Tätä onkin odotettu kovasti. Mulla oli viikon mittainen hoitoviikko koulun pieneläintilassa. Pientä infoo voisin tähän pukata Pemon pieneläintilasta että mistäs tässä on kyse: Pieneläintilallta löytyy paljon pieneläimiä, kuten matelijoita, jyrsijöitä, lintuja, hyönteisiä (kyllä, luit oikein), pupuja, marsuja, lampaita ja sen lisäksi on koirahoitola Tassutupa, minne ihmiset voivat tuoda omia koiria/kissoja hoidettavaksi, jos ovat vaikkapa lomalle lähdössä. Hoitoviikko oli koulun aikaan eli siinä koulun jälkeen parin tunnin tauko ja viidestä kahdeksaan oli iltavuoro arkisin ja viikonloppuisin jaettiin joko ilta-tai aamuvuoroja. Itse tein lauantaina illalla ja tänään aamuvuoron, jotta kotiinlähtö ei menisi myöhäiseks ja et meen isän kaveriks iltanavetalle töihin. 

Viikon aikana en hirveesti oppinut uusia asioita, mutta huomasin itsestäni, et olin hieman rohkaistunut tekeen pikkuelukkahommia itsenäisesti ja varmemmin kuin aikaisemmin. Vaikka mä en pieneläimistä välitä niin paljon kuin lehmistä, on se hyvä ees opetella käsittelemään niitä, jos tulevaisuudessa joutuukin käsittelemään. Olin aika ylpee itestäni kun rohkaisin itseäni käsittelemään jotain pieniä eläimiä, kuten Syyrialaisia hamstereita ja yhtä marsua. Ne olivat onneks todella kesyjä ja rauhallisia, etteivät käyneet heti irvihampaillaan sormiin kiinni. Hyönteiset menee sillä tasolla, että siivoon ja ruokin ne, mut mä en piru vie koske niihin. Mä en kerta kaikkiaan pysty. HYII. Sain välil kivoja inho/kiljumiskohtauksia, kun siivosin tyyliin okapirujen bokseja ja ne ninjaili millon mistäkin luukunraosta tai tepastelivat pöydällä.................. saakelin pirulaiset. 


Kille ruokailee~

Viikon aikana tuli myös hengailtua paljon luokkakavereiden kanssa, joiden kans ei koulun jälkeen yleensä hengaile, kun en asu asuntolas ollenkaa. Tuli naurettuu vatsa kippurassa, hakattua Wiitä ihan kympillä, puhuttu henkeeviä, tehty yhdessä safkaa, kaikkee mukavaa tekemistä, mitä harvemmin teke ylipäätää kenenkää kans. Musta on varmaa  tullu ultimatinen erakkoeukko O__o. Pitäis parantaa tapansa ja nähä ihmisiä enemmän. Olen myös alkanut piirtämää enemmän. Koulus välitunnit ovat välil niin tylsiä, että kulutan sen ajan mielummin piirtämiseen. Aika kuluu nopeemmin, kehitän itteeni uusilla aiheilla ja tuntuma piirtämiseen pysyy jatkuvasti. 


Tyyppi keikkuu yläilmois.
Tommone aivopieru.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnau.
Hehkeenä. kheh.

Osa ihmisistä tietääkin jo, että oon alkanut käyttämään Instagramia pitkän harkinnan jälkeen. Ensin koin, ettei Instagram oo mun juttu ja aliarvioin sen. Aloin sit kelaan, et siellä ois ehkä paljon helpompaa seurata julkimoita kuin Twitteris, mis tulee miljoonia tsiljoonia twiittejä päivittäin, kuka jaksais kaikki ne selata ja ettii niiden julkimoiden twiittejä? Nii-i. Kaverit sit vielä ylipuhuivat mut lataan Instan sovelluksen ja no, nyt sitä ollaan siellä! Elikkä jos haluut seurata mua siellä, pistä hakuun ememmma. Muista kolme ämmää laittaa, muuten et löydä mua! :D


Chinchillat nukkuvat vierekkäin♥♥


Takaisin asiaan siis; Olen tyytyväinen hoitoviikon suorituksiin, nyt voin ottaa rennommin ja antaa aikaa itselleni. Lomalle onkin kaikenlaista mukavaa luvassa, nimittäin huomenna mulla on kasvohoito (ja promoomishomma, mistä mä kerron sit huomisen postaukses enemmän ;)), sit oon himas ja teen kotihommia, keskiviikkona mennään perheen kans keilaamaan ja syömään, torstaina on hierojalle aika, perjantaina Kuopioon bailaa & valokuvaushommia (josta kerron myös huomenna) ja lauantaina kaverin synttäreitä juhliin Iisalmeen. Ei ollenkaan paha plääni, menoa ja meininkiä löytyy joka lähtöön! 

Jokos te olette lomilla vai loppuiko se kenties? Onko suunnitelmia hiihtolomaa varten? :)

2 kommenttia:

  1. Hyvää hiihtolomaa! Me täällä biologianlaitoksella ei siitä nautita :DD Piti ihan googlettaa tuo okapiru... Hyh, en itsekään heti laskisi kädelle. Kaunis oot ilman meikkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oivoi, koitahan selviytyä siellä! Joo, ne on karmeita otuksia, en voi käsittää miks ihmiset pitää niitä lemmikkeinä.......
      Voi kiitos! En tosin ole kuvas meikittä, meikki oli aika luonnollinen tossa kuvas, mut kiitos kuitenki! ♥

      Poista