torstai 20. maaliskuuta 2014

Be yourself is all that you can do

 
 
So, Happy trails! I'll see you there,
Through the dust and flare,
Got no choice but to try
(again, again and again)
In this vortex of vain need
I reset and recreate
Myself again through 
A thousand seas
Through the wrath
And sweet relief.. 
 


Biisiin voisin niin samaistua tällä hetkellä, koska fiilis on ollut välillä todella epätoivoinen ja stressaantunut. Mut ei hätää, osa asioista on nyt saatu siihen kuntoon, että niistä ei tarvitse huolta kantaa.  Helpottaa taas omaa oloa kummasti. Mä ajattelen asioita liikaa ja liian pitkälle tulevaisuuteen. Se ei ole omal kohdal hyvä asia, mut sit tuntuu taas siltä, et mä en välittäis mistää jos en ajattelis niitä. Yritä nyt siinä sit välittää ja olla välittämättä välimaastos ja elää päivä kerrallaan...
 
Tänään kun tulin tossa vähän yli kolmen kämpille, tuntui siltä kuin musta ois puristettu viimeiset mehut kropasta ja mielestä. Tekis mieli vaa lysähtää sohvalle ja nukkua loppupäivän. Ei jaksa, ei huvita ja ärrinmurrinmurrr. Kiukuttaa ja väsyttää vuorotellen. En tykkää yhtään tästä olotilasta, mikä mulle tulee aina koulun jälkeen, mut minkäs sille mahtaa? Tää ei oo musta vaan häiriöstä. Pitkä päivä/ tunnit, paljon miettimistä, aivotyöskentelyä, kirjoittamista, jatkuvat sosiaaliset tilanteet = Dead.
 
Oon saanut useampana päivänä painia vaikeiden asioiden kans ja se turhauttaa ihan prkleesti. Lähes jatkuvaan on sellanen olotila, et mua ei joko oteta koulus tosissaan Kielellisen erityisvaikeuden suhteen tai eivät tiedä siitä mitään ja sen takia eivät osaa suhtautua siihen. Kaiken sen ärtymyksen ja tunnekuohujen välillä olen saanut idean tehdä viestin opettajille kertoa Kielellisestä erityisvaikeudesta. Kertoo perustietoja häiriöstä, millä lailla se mulla esiintyy koulussa, miten koen mitäkin aineet vaikeiksi, miten toimia vaikeuden asioiden tullen ja muutenkin valottaa opettajia ymmärtämään häiriötä ja nähdä asiat mun näkökulmasta. Helpottaisi se omaa että opettajan asemaa koulussa ja yhteisymmärrystä löytyisi. Kuten erääs postaukses mainitsinkin, Kielellinen erityisvaikeus on vuosien saatossa yleistynyt hurjasti, mutta siitä ei puhuta tai tiedetä mitään. Mun mielestä asiaan on tehtävä muutos ja minähän en häpeä puhua siitä! Voisin vaikka jokaiselle vastaantulijalle kertoa tästä. Okei, en nyt ihan jokaiselle, mut mä haluan että ihmiset ymmärtäisivät mua ja hyväksyisivät mut sellaisena kuin olen.
 
 
 
 
Kivoja asioita on tapahtunut ja lisää sellaisia on tulossa tän ja enskuun puolella hurjalla vauhdilla, etten tiedä pysynkö ees menossa mukana. kuten:
 
Olen selvittänyt tämän hetkisen tilanteeni kouluasioiden suhteen. Jos saan opinnäytetyön ajallaan tehtyä ja kaikki opintoviikot sun muut on suoritettu tavalla tai toisella, arvioitu valmistuminen ois ensvuoden hiihtolomaan mennessä. Oujea, aivan mahti juttu!!
  Sakustars - kisat lähestyy ja olen osallistunut kahteen eri sarjaan. Ennakkotöistä kaks muuta meidän koululta on palkittu niistä töistä, mut mä en valitettavasti kuulunut palkittuihin. Eipä tuo haittaa, oon kuitenkin osallisena Taidetta 2 tunnissa ja Tee mallista - sarjoissa + koulu maksaa reissun :)
Oon innostunut taas lukemaan pitkästä aikaa. LOTRin ja Dracula kirjat ovat edelleen kesken, mutta nyt otan itteeni niskasta kiinni ja antaa aikaa enemmän lukuhetkille, joita harrastin yhessä vaiheessa tiuhaan tahtiin!
Kävimme tiistaina tutustumassa erääl  lampolatilal ja satuttiin ihan kreivin aikaan vierailemaan, kun yks uuhi(=naaraslammas) alkoi poikimaan. Oli siistiä nähdä emäntä tositoimis ja avusti uuhia poikimistilanteessa! Ja ne karitsat siellä olivat niiiin sulosia!
Ensviikon keskiviikkona Ouluun Stam1nan tahtiin joraileen, cant wait!
Stam1nareissun jälkeen olisi tarkoitus pitää tyttöjen- ja kauhuleffailta kavereiden kanssa viikonloppuna, kerrankin tulossa jotain mukavaa toimintaa hyvässä seurassa!
 ♥ Profane Omenin uusi Reset - albumi kolahti muutama päivä sitten postiluukusta! Loistavan levyn ovat pojat tehneet jälleen kerran, tää bändi on timanttia! Vielä kun pääsis livenä pian kuuntelee :)
 
 
 

Onnistunut viini-ilta hyvä ystävän kanssa kera henkeevien keskustelujen, tahtoo lisää tällaisia iltoja!

 

Vähän sekavaa tekstiä, mutta tärkeimmät tulivat ainakin esille postauksessa. Enskerralla yritän saada sen kiukkupostauksen tehtyä eräästä aiheesta, josta olin jo aikasemmin maininnut!

2 kommenttia:

  1. Todella hyvä idea tuo kirjeen opeille lähettäminen. Tosiasia on että ei ne tajua, ellei niille kerro. :D Hienoa että sä oot rohkea ja aktiivinen asiasta, tommoisia ihmisiä tarvittais lisääkin ketkä osaa valistaa asiasta ja tuo sitä enemmän näkyville!
    Kuulostaapas kivoilta nuo sun lähipäivien tekemiset! Pidä hauskaa <3 Ja huhheijakkaa kun kauniita kuvia, korostaa älyttömän hyvin toi tukka sun silmiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, asioista on oltava aktiivinen jos haluaa tulla tärkeän asian tulevan kuulluksi. Ennen vanhaan pidettiin sellaisia ihmisiä tyhminä, joilla oli tätä häiriötä enkä halua sitä kukaan kokee näin nykyhetkessä!
      Voi kiitos! Punanen on niin pop ;>

      Poista