sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Ihmissyöpää sydänsyöpää, Hengen vei kai sydänsyöpä



"He was ready to push and shove
Ready to fight for love
But I've seen it before
And it can make you crazy
The eyes are what you see"


Onkohan maailmankaikkeudella jotain mua vastaan? Kun mulla piti olla kivoja suunnitelmia tälle viikonlopulle, mutta syystä tai toisesta ne eivät sitten onnistuneet niin kuin elokuvissa. Tää on niin tätä mun tuuria että ihan ärsyttää! Sen sijaan sitten yritin lukea, piirtää, kattoo elokuvia, mut mikään ei auttanut siihen fiilikseen. Halusin lähtee kämpästä ulos ja muutamalla käymään baaris, mut seuran kysely kavereilta ei innostanut, nimim. aina seuraa kysymässä. Onneks kävi sit niin että sain parista luokkalaisestani seuraa vähäks aikaa ja loppuillasta näin sit lisää tuttuja naamoja muissa baareissa. 
Stam1nareissusta raporttia taas! Eli nyt ollaan 3/5 vaiheessa Stam1natripin kanssa ja reissu itessään oli oikein mukava, jos ei lasketa kipeitä jalkoja, niskoja ja kipeää poskea. Kyllä, poski on kipee, kun otin vähän osumaa keikalla. 


Ouluun lähin keskiviikkona aamupäivän tienoilla ja saavuin kahen tienoilla Oulun nurkille. Jos oikein muistan, niin Oulussa kävin marraskuun puolella Danko Jonesin merkeissä. Aika taas vierähtäny kovasti viime visiitistä! Venailtiin muita kavereita bussiasemalta, käytii viemäs kamat kaverille ja takasin keskustaan. Menimme Oulun äxään stam1nan ninmarisessioon moikkaamaan poikia. Olin mein porukasta ekana nimmareita lunastamassa ja siinä Pexi totesi mulle, et " Et taida olla eka kerta kun olet nimmareita hakemassa!". Ajattelin mielessäni, et voi vittu nyt se tunnisti mut ja sanoin että pistä Emmalle nimmarit. Ihmekseen Hyrde tokaisi mulle, että 'Oulun Emma.' Olin siitä vähän hämilläni ja sanoin, etten ole Oulusta vaan Iisalmesta :D Hyrde, joka ei juuri koskaan sano mulle mitää tokaisi jotain aivan yllättäen. Hänellä oli oikeesti hyvä päivä tai hänen pääsään viiraa pahasti, haha.


Eihän siinä, pienen hämmenyksen tilassa sanottii pojille heipat ja sit keskustaan syömään ja alkon kautta kaverille pistään nassut ja kuteet päälle keikkaa varten. Pelattiin aliasta kovalla tahdilla, enpä ees muista millon viimeks oisin pelannut aliasta! En hirveemmin pidä pelistä, koska en osaa selittää nopeasti asioita ja se on mulle vaikeeta. Olin alkosta ostanut viinipullon ja tarkoitus oli nauttia vähäsen. Seuraavan kerran kun katoin pulloa nii se olikin tyhjä. Ups..... 


Lähdettiin nopeesti eteneen keskustaan päin ja perille päästyämme oli nelivitosen edessä aika pitkä jono. Oli sillai heikot mahdollisuudet päästä eteen mikä harmitti vähäsen. Nähtii jonossa muita tuttuja ja pääsimme sisälle juuri ennen kuin pojat alko soittaan. Varsinainen keikkatila sijaitsi yläkerrassa ja voin sanoa, että se oli helvetin pieni keikkapaikaks. Kaiken lisäks lavan kohdal oli tolppa, joka oli suht leveä ja kivasti näkökentän edessä. Ihmisiä änkesi älyttömästi yläkertaan ja tuntui ettei voinut olla kahta sekunttia pitempään siinä ryysiksen keskellä. Mietimme hetken, että koitetaanko mennä lähemmäs, jos tilaa ois enemmän kuin takana. Kaveri yritti ensin lähtee meitä viemään eteenpäin, mutta porukkaa oli paljon ja ihmiset loivat meihin murahtelevia ilmeitä. Minä viinipäissäni otin ohjat käsiin ja lähdin viemään porukkaamme lähelle lavaa. Joka ikisestä rakosesta ja välistä änkesin minkä kerkesin ja lopulta päästiin johki 5 riviin ja siellä oli paljon enemmän tilaa kuin takana. Mä en harrasta eturiviin rynnimistä, koska ennakoin aina keikalle mentäessä, mutta tuo tilanne vaati sitä. Ei ois tullu mitään jos oltais jääty sinne taakse, kun ihmiset ravasi baaritiskillä plus porukkaa oli takana paljon enemmän, oltii siellä kuin sillipurkissa tiiviisti. 

Eläpä mitään, toisen biisin soidessa pitti alkoi muodostua taakseni ja sen aiheuttamasta voimasta minä lensin suoraan sen tolppaa vasten ja mut lytättiin siihe, mikä oli juuri siinä lavan edessä. Jos en ois ottanut alkoholia ennen keikkaa, olisin ollut tosi vittuuntunut ja ihmisille heristämässä nyrkkiä. Muuten mä vain nauroin ja kun katsoin ympärilleni, olin päässyt eturiviin, mutta muut tytöt olivat hieman taaempana musta. Meikä sit riehui eturivis ja joku tyttö tuli vähän liian lähelle mua riehutessa ja siinä heilautin päätä poski edellä toisen hartiaan. Vähän aikaa oli poski turvoksis, mut ei käyny onneks sen pahemmin. Ja mikä hauskinta, tolpan takana soitti Emil ja häntä ei paljoo näkynyt sen takaa, et hän joutui vilkuileen molemmilta puolilta keikan aikana :D 





Keikka oli mahtava jälleen kerran! Oli kiva myös kuulla Muuri - biisi livenä pitkästä aikaa. Se sai porukkaan enemmän toimintaa ja pitti pyöri helvetin lujaa biisin aikana. Keikan jälkee sain Pexiltä plekun, yay ♥ nyt on 24 plekua mun keräilykokelmassani. Keikalta lähdettiin baaris käymään, tytöt menivät karaokebaariin ja minä Mestaan moikkaamaa toista kaveria, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Oli mukavaa, vaikka koko porukka ei ollut samas paikas. Stam1nan pojat olivat vissiin menneet karaokebaariin heilumaan, joten pilkun jälkee lähdimme kämpille nukkumaan. 
Torstaina heräsin jo yhdeksältä eikä rapulasta ollut mitään tietoa. Olin kuitenkin juonut yhden viinipullon tyhjäks ja 3 drinkkiä baaris. Ihan jees ettei ollut rapulaa, ois junamatkasta tullut yhtä tuskaa. Muut vielä nukkuivat kun tein siinä aamutoimeni ja pakkasin kamoja lähtöä varten. Kaveri saattoi mut juna-asemalle ja matka kotiin oli pitkä ja tylsä. Kana Cesar salaatti ja musiikki kuitenkin piristivät kotimatkaani. 



Keikkalookkiaaa. 

Toi mun keltainen juoma oli taivaallista, omnommmm ♥


Jallukola ja Seksiä & väkivaltaa - drinksut~


Ensviikolla mulla on ne Sakustars - kisat Vaasassa eli menee muutama päivä ennen kuin teen taas postauksia. Pitäkää peukkuja, saa nähä mitä siitä reissusta oikein tulee! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti