sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

We've got to hold on ready or not, You live for the fight when it's all that you've got



You built a wall around yourself,
Feel the burden of stones.
Mind is secured and sealed,
Oblivion forevermore.
The only thing that matters in your twisted mind,
Admiration at any cost - Ongoing fight


Loma tuli, loma meni. Omituista, ihan kuin loma olisi äsken alkanut, mut se onkin jo loppumassa. Huomenna koulunpenkille jatkamaan opintoja eteenpäin, arvatkaa kaks kertaa onko motivaatio taas huipussaan..  Loma oli ihan ok, harmittaa kun perhe oli kipeenä, minä mukaanlukien ja osa suunnitelmista meni mönkään, kuten hierojalla käynti ja keilausreissu. Noo, kerkee sitä myöhemminkin käydä noissa. Sairaustapauksille kun ei voi mitään, sillon pitää levätä kunnolla. Loman pääsin kuitenkin käymään kosmetologilla naamanputsauksessa, levätä kotona, pääsi näkemään kavereita ja päästä vähäks aikaa taas Iisalmesta pois. Kummasti piristää tuo maiseman vaihtaminen!




Loman kruunasi Black Light Disciplinen keikka, jota olin valokuvaamas muutaman muun kaverin kanssa. Lähdin perjantaina rauttikselle käveleen ja siinä kävelymatkan aikana mun toinen kenkä kastui ihan läpimäräks. En muistanut lähtiessä että se kenkäpari, minkä pistin jalkoihin, oli ne mitkä menee märäks heti. Kaiken lisäks ulkona tuuli kovasti ja räntää satoi reippaasti. Mielessäni manasin ja jupisin kengät alimpaan helvettiin, ärsytti ihan kunnolla. Onneks matkan varrella oli jonkun kerrostalon katospaikka, missä sain vaihdettuu toiset kengät jalkoihin. Ne oli mustat pikkukengät, jotka oisin laittanut keikkaa varten, mut kun tilanne vaati kenkien vaihtamisen nii ei ollut muuta vaihtoehtoo. Thank god mulla tosiaan oli toiset kengät messis! Matka jatkui rauttikselle ja sieltä juna lähti Kuopion suuntaan klo 12.46.




Kuopion asemalle jäätyäni Rea tuli vastaan ja mentiin hänen luokse heittään kamat ennen kuin menimme keskustaan hengaileen. Kuopiossa keli ei ollut sen parempi kuin Iisalmessakaan. Märkää, loskaa ja paskaa joka puolella. Räntäsade koveni sen verran, että meidän valokuvaussessiot tyssäsi siihen. Siinä sit mun pikkukengätkin meni pilalle ja mua alkoi toden teolla ärsyttään mun kenkätilanne. Että osasi olla huono kenkätuuri sinä päivänä, päivän aikana mennyt kahdet kengät pilalle! Rea ehdotti sitten, et mentäis kirppikselle kattoo kenkiä, jos sieltä sais halval jotkut kengät jalkojen alle. Me marssittiin kirppikselle ja alotin perusteellisen kenkämetsästyksen. Löysin 3 kengät, joita kokeilin, mietin ja kattelin, mut yhdet olivat juuri sellaiset, mitkä täytti mun kriteerit: Sopivan kokoiset, ei purista, pieni korko ja paksumpi pohja. Kaiken lisäks kengät on sellaset tekonahkasta tehdyt saappaat. Mulla ei oo koskaan ollut saappaita tai pitänyt sellaisia kenkiä jalois. Ostamani saappaat olivat todella mukavan tuntuiset ja niillä oli helppo kävellä ilman että mistään puristi. Hintaa oli joku 6-8e, alta kympin kuitenkin, Ne sit lähti matkaan. Kävimme jossain välissä syömässä Raxissa (again, haha) ja minä herrasnaisena tarjosin raxis käymisen. Kämpil hengailtiin ja laittauduttiin keikkaa varten ja ysiltä ovet aukesi Henkassa. 

BLD:tä piti lämpätä Project Silence - bändi, mutta se oli perunut keikkansa ja sen korvaajaksi tuli DJ Toxic Green. Ennen keikkaa käytiin kuunteleen DJ:n musaa ja kajareista lähti sellaiset hardstylejumputukset että huhhuijjaa! Ihan hyvältä kuulosti ja livenäki oli iha jees. Porukka ei ollu messis aluksi, mut kyl loppua kohden ihmiset joras musan tahtiin. Kyl sitä kuunteli tollee keikal tai taustamusana, mut en jaksais kuunnella päivittäin päätä jyskyttävää musaa. Välil tulee kuunneltua, mut niiden pitäis olla oikeesti hyviä biisejä, et niitä jaksaa kuunnella :D BLD aloitti kympin tienoilla ja voi vitsit kui ilonen olin, kun näki pojat pitkästä aikaa livenä! Keikka oli mahtis, uudet biisit toimi tosi hyvin ja porukkaa oli ihan älyttömästi paikal. Vaikka se oli mun kolmas keikka, en oo muual nähnyt niin paljon populaa BLD:n keikal ku perjantaina. Olin vähän hukas kuvaamisen aikana, kun en ollut ennen sitä kuvaillut pitkään aikaan yhtään mitään. Keikan puoles välis alkoi tatsi palautua ja  kuvaus sujumaan paremmin. Kuviin olen tosi tyytyväinen, muutama onnistunut kuva oli just sellasia mitä olin lähtenyr tavoittelemaan keikalla.. Lisää kuvia keikasta löytyy mun Emma Laitinen photography Facebook sivuilta, käykääpä tsekkaamas!

Keikkalook~
Rokkihommissa!

Takkutukat!


Keikan jälkeen käytiin vaihtamas poikien kans kuulumiset ja hengaltiin Henkas jonkun aikaa. En ees juonut paljookaan tuona iltana, ennen keikkaa ehkä pari ja sen jälkee pari taas. Kuvaamisen takia en juonut sen enempää, en halua että alkomahooli sotkee keskittymistä kuvaamisen aikana. Kuka nyt haluis kännissä kuvata järkkärikameralla ja jos sattuu vielä toikkaroimaan oikeen kunnolla keikal tai tiputtamaa kameran käsistä? Joo ei. Henkasta lähettii joskus kolmen (?) aikaan, sanottii pojille heipat ja lähettii kämpille nukkuun. 

Kuopiosta lähdin junal Iisalmeen aamupäivän tienoil ja tuona päivänä aurinko paistoi mukavasti pitkästä aikaa. Voispa se kesä tulla pian! En kestä tätä harmaista, masentavaa talvea jos tätä talveks vois ees kutsua ku ei ole lunta missään... Hengailin kämpil, mut mulla ei ollu mitään suunnitelmia illaks. Siinä sit kävi niin, et kysyin kaveria baariin muutamalle ja meno baaris oli iha jees! 

Pikkukakkonen-shotti ja siideriä, yummy~
mmeowww~

Semmonen viikonloppu, kiitti kaikille niille, jotka olivat messis mukana ja erityiskiitos BLD:lle, nähdään pian uudestaan! toivottavasti teilläkin on ollut mukava viikonloppu/ hiihtoloma! :)♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti