torstai 16. tammikuuta 2014

Sometimes it's ok if we lose our minds, Sometimes it's the only way out to fight

Se ois torstai ja kohta ensimmäinen viikko on ravitallilla vietetty! Oon viihtynyt kyseisellä tallilla hyvin. Kuten aikaisemmissa postauksissa olen maininnut, töitä on riittänyt tosi paljon, mutta joinakin päivinä työt tehty niin reippaasti, että olen päässyt aikaisemmin lähtemään kotiin tallilta. Päivän aikana valjastan ainakin 5-7 hevosta: Ottanut hevoset sisälle, silat selkään, kärryt perään, ohjaimet + suitset päähän ja hevosesta ja treenin rankkuudesta riippuen suojat ja pintelit jalkoihin. Treenauksen jälkeen kamat pois, loimea selkään ja heppa pistetään lepäämään karsinaan. Näitä oon tehnyt tällä viikolla paskanluonnin sun muun lisäksi, mut mä tykkään näitä tehdä! Käytännön työt ja kun se on mieleistä, sitä myös tekee mielellään. Tallin hevosia on helppo käsitellä, mitä ne nyt välillä rauhattomasti tepastelevat paikoillaan, mutta kyllä niiden kanssa pärjää :)

Olen tosi yllättynyt siitä, miten nopeasti olen oppinut osan asioista niin lyhyessä asiassa. Osaan aika hyvin laittaa hevoset treenikuntoon eli valjastaa sekä pikalukolliset että remmeillä kiinnitettävät ravikärryt siloihin.  Välillä unohtuu joku juttu laittaa kunnolla kiinni, mut kyllä ne ajan kanssa muistaa kaikki asiat ja pyydän aina tarkistamaan työnohjaajaa, että onhan kaikki napakasti kiinni ja oikein. En saa itselleni rauhaa jos en saa varmuutta siihen, että kaikki on tehty oikein :D En ole vielä päässyt ajeleen tai hiittaamaan, mut jospa jossain vaiheessa pääsisi sitäkin kokeilemaan Kyllä huomaa kropasta ja sormista, että töitä on tehty kovasti tällä viikolla: Kroppa on aina työpäivän jälkee aivan raukee, sormenpäät on punaiset ja karkeat kuin hiomapaperin pinta ja kotiin tullessa on jumalaton nälkä. Kyllä se nälkä kasvaa kun paiskii töitä kovasti! 

Kävimpä eilen valokuvaamassa pitkästä aikaa, kun pääsin vähän aikasemmin töistä. Ilma oli niin huikee ja aurinkoinen, että heti kun pääsin kotiin, nappasin kameran, lisäsin vaatetta ja eikun kuvaamaan luontoa! En edes muista, millon viimeks oisin kuvannut kunnolla. Käykäähän tykkäämässä mun Emma Laitinen photography Facebook sivua, jos haluatte nähdä lisää kuvia tai ottaa vaikka yhteyttä, jos tarvitsette kuvaajaa erilaisiin juhliin, keikoille kuvaamaan yms :)





Viikonlopuksi ei ole mitään suunnitelmia. Taidan kuitenkin olla himas ja siivota navetta äiteen kanssa. En ole vieläkään aloittanut SakuStarsin ennakkotyön tekoa, ei oo ollu inspistä ja pitäis varmistella joitain juttuja työhön liittyen. Saapa nähä mitä siitäkin tulee vai tuleeko yhtään mitään!

Uusia bändilöytöjä taas, tosin  eivät ole youtubesta vaan Radio rockista. Tää on sitä musaa, mistä nautin suuresti. Varsinkin You don't remember, I'll never forget on perhanan rautainen biisi, johon rakastuin heti ensikuuntelulla. Aijjaii!♥






6 kommenttia:

  1. Mahtavia kuvia. :) Sää se oot kunnon työmyyrä! Arvostan naisia kovasti jotka tekee oikeasti fyysistä työtä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha kyllä, oon lapsesta asti tehnyt fyysistä työtä ja tottunut siihen, että ei hetkauta paskanluonti tai isojen elukoiden käsittely :)

      Poista
  2. mä varaan sut mun kuvaajaks sit kun meen naimisiin !=) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olitpa innostunu ;) oon kuules tosisssani! enää puuttuu se mies, mut hei siin ei kauaa mee;DD

      Poista
    2. Mitää olinpaha! esim. Mun veljen kummi oli varannut mut heidän häihin kuvaajaks kun heille tulee häät. He ovat kihlois, mut eivät ole viel menneet naimisiin :D

      Poista