keskiviikko 8. tammikuuta 2014

We paint the world in deceit, We realize we can no longer hide, Inside this dream, A fantasy of man's insanity




Never ends, you will make amends
The sins of your father are yours now
to repay, through endless days
I'll hurt you in endless days

I am the pain
I am the needles in your spine 
And through my endless torture
My existence, pure and evil
This is me

Ah mikä bändi ja biisi. Niin loistavaa settiä. Törmäsin bändiin youtubes (taas vaiheeks), muikee löytö, tykkään ihan liikaa! Tämän tyylinen musa on niin mun mieleen. Tästä tuli niin mun suosikkejani!

Hmm, mulla ei oikeastaan ole erikoista kerrottavaa tai aihetta postaukselle, mitä nyt oon alkanut piirtämään pitkästä aikaa taas. Oon ottanut tehtäväksi harjoitella enemmän realistista kamaa. Sain äitiltä lahjaksi grafiikkakynät ja András Szunyoghy : Suuri piirrustuskirja - teoksen, joiden avulla harjoittelen ja pistän piirrostaitoni koetukselle. En ymmärrä kirjan teksteistä puoliakaan, vaikka jotain niistä oon kuullut peruskoulun kuviksen tunneilla ja kuviskursseilla... Mut ei se opettelemistani haittaa, oon tehnyt niin että otan mallia, jotai vinkkejä lukenut kirjasta mitä oon ymmärtänyt, harjoittelen/toistan samaa juttua ja sitten ilman mallia. Edellisessä postauksessa toiseks uusin piirros, Elefanttityttö ja alla eilen tekemäni uusin piirros. Sille en tosin keksinyt nimeä, mut netistä löysin kivan lyriikanpätkän, joka kuvasti mun mielestä piirrosta aika mukavasti. Tappelin pitkään mittasuhteiden ja huomasin kallon leuan näyttään hölmöltä. Ennen korjausta piirros näytti siltä, kuin sillä ois ollu monttu auki ilman että kallon suu oli auki ja leuan pää ylisuurelta puikulalta, thyi kamala. Ruusuja on tosi vaikee piirtää, jos haluu niistä upean näköset. Voin kertoo, et ei ollu helppoa niitä piirrellä :D piti ottaa mallia netist ja kattoo, miten muut ovat tehneet ruusuihin varjostukset. Oon melko tyytyväinen tähän. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja kehittää itseään taiteilijana. Nomut, mitäs pidätte tästä piirroksesta? :> Risuja, ruusuja, kertokaa mielipiteenne!  Mulle saa toki ehdottaa aiheita piirtämiseen jos haluu, niitä sit voin julkaista tänne teidän iloksi!

 Yksi mainitsemisen arvoinen uutinen on tietenkin se, että sain mun opelta tiedon tänään, että voin aloittaa heti ensviikon maanantaina sen työssäoppimisen ravitallilla! Jesjes, ei tarvitse odottaa toista viikkoa niiden sopparien takia. Neljä viikkoa täynnä työntekoa ja hevostelua, en voisi olla tämän iloisempi! 



Gently take my skull for a ride
Take and shake your soul
But never lose control
Gently take your skull for a ride

4 kommenttia:

  1. Oot niin kaunis tuossa bannerissa! <3 Ja ihan sairaan hyvä tuo kallo, yksi sun parhaista ja uskomattoman realistinen :D Onnea työhön pääsemisestä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääw kiitoskiitos! Tikrun raidat korostaa mun kasvoja, noeivaa! Realismi tuossa kallopiirroksessa liippaa tosi läheltä, mut se ei vielä riitä mulle ;>

      Poista
  2. Omg! Aivan ihana blogi!! Alan kyllä seuraamaan :---) ps. oot mielettömän kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mukavaa saada lisää lukijoita :) Kiitos, sinäkin oot todella kaunis!

      Poista