sunnuntai 5. tammikuuta 2014

We are god of stories but please tell me-e-e-e, What there is to complain about

Haastetta tuli taas kehiin, tällä kertaa Ulla - neidiltä! Oon jo useamman kerran tehnyt tämän haasteen enkä aio tätä kokonaan tehdä, mutta aion vastata kysymyksiin kuitenkin!

1. Oletko tyytyväinen omaan elämääsi? 

- Tällä hetkellä olen. Mulla on kouluasiat kondiksessa, olen terve, ei ole murheita ja välit ihmisiin on hyvät. Tuleville kuukausille on tapahtumia, joita odotan innolla. Paremmin ei vois nyt mennä :)

2. Mitä toivot/odotat eniten vuodelta 2014? 

- Hmm. Toivon kaikkea hyvää ja positiivisessa mielessä tapahtumarikasta vuotta, ettei mitään kauheen radikaalisesti ikäviä asioita sattuisi. Toivoisin myös, että näkisin useammin vanhoja kavereita ja tutustua myös hyviin tyyppeihin. 

3. Mikä on parhain muisto sun lapsuudesta? Jos muistuu mieleen. 

- Apua, tää  on aika vaikee! En nimittäin muista omasta lapsuudesta paljoa, Mut ehkä se, kun rakastuin hevosiin/poneihin ensisilmäyksellä Kalajoella, vanhalla nimellä JukuJukumaa - huvipuistossa. Päätin, et nyt haluan ratsastamaan, joten karkasin vanhempien luota heti kun silmä vältti. Vanhemmat olivat etsineet mua kaikkialta ja onneks löysivät mut poniratsastuksen jonosta ja liian iso kypärä päässä :D




4. Millaisena ihmisenä pidät itseäsi? (Luonne ym.)

- Mielestäni olen empaattinen, herkkä, sosiaalinen ja hauska. Tietynlaista temperamenttia löytyy eli et sanon asioista suoraan mikä ei mua miellytä tai muuta vastaavaa. Oletteko samaa mieltä? :D

5. Oletko tehnyt elämässäsi virheitä? Minkälaisia? 

- Kaikki ihmiset tekevät virheitä. Ei elämästä opi yhtikäs mitään, jos ei virheitä tee ja ota niistä oppia.  Ei tule nyt mieleen sellaista virhettä, minkä voisi julkisesti kertoa, mutta kyllä niitä on tehty ja niistä on opittu kantapään kautta. 

6. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaasi autiolle saarelle? (Joku muu kuin puhelin..)

- Hyvän kaverin, musiikkia ja paljon hyvää ruokaa!

7. Mitä haluaisit tehdä tulevaisuudessa työksesi? 

- Työskennellä lomittajana tai vakituisena karjatyöntekijänä jossain isossa pihattonavetassa. Valmistumisen jälkeen ainakin lomittajana niin pitkään kuin mahdollista. 

8. Uskotko, että kaikella mitä teet, on jokin tarkoitus? 

- Uskon, että suurimmalla osalla asioista on. Ainakin sellaiset, jotka muuttavat elämää radikaalisesti ja päätökset, joissa on monta eri vaihtoehtoa.  Tosin, kaikella on tarkoituksensa, mitä ikinä tekeekään ja se tekee meistä sen, mitä me olemme nyt. On hyviä ja huonoja valintoja, mut kyllä sitä pohjalta noustaan ja mennään eteenpäin kuin mummo lumessa!




9. Tykkäätkö katsoa elokuvia? Jos, niin minkä tyyppisiä? 

- Oih, vielä kysytkin, minä rakastan elokuvia! Olen toiminta, - kauhu, - anime,- Disney,-  draama,- seikkailu,- fantasia, - trilleri - ja animaatio elokuvien ystävä.  Katon tosi paljon elokuvia/sarjoja ja jään niihin usein koukkuun.  Mua ei saa kattomaan kirveelläkään imeliä lällyelokuvia, jonka olen maininnut useampaan otteeseen.  Romantiikkaa saa olla ripauksen verran, mut ei liikaa. Ja toki kattoo sellasia leffoja, missä näyttelee lempinäyttelijöitä, kuten Hugh Jackman. Ohhhnam!

10. Harrastatko paljon liikuntaa? Jos, niin mitä? 

- krhm, mulla tuo liikkuminen on ollut satunnaista... Olen toki lenkkeillyt ja zumbaillu, mut se on kausittaista. Ikkunasta kun kahtoo pihalle, mikä keli siellä on, nii se antaa viimeisen tuomion, menenkö ulos vaiko en :o

11. Oletko haaveillut aina, että menet naimisiin isona ja hankit lapsia? 

- En. Lapsena en koskaan ajatellut sellaista, et joo haluun komean miehen kans naimisiin ja monta lasta. Mä ajattelin ihan muita tulevaisuuden suunnitelmia. Ainakaan tällä hetkellä ei ajatus houkuttele naimisiinmenosta ja lasten hankkimisesta. 


Tässä uusin piirros, elefanttityttö!


2 kommenttia:

  1. Tosi upeet vastaukset :) Näin jo noiden perusteella voin sanoa, että oot kyllä tosi mahtava persoona!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mukava kuulla, sinäkin vaikutat tosi mukavalta persoonalta! :)

      Poista