keskiviikko 19. helmikuuta 2014

it's a hard life, But I'm okay If I didn't have this, I wouldn't be who I am today


"Someone said, life is for the taking
Here I am with my hand out waiting for a ride
I've been living on my great expectations
What good is it when I stranded here
And the world just passes by
Where are the signs to help me get out of this place

If I should stumble on my moment in time,
How will I know?
If the story's written on my face, does it show?
Am I strong enough to walk on the water,
smart enough to come in out of the rain?
Or am I fool going where the wind blows (where the wind blows)?"



Se tunne, kun kouluasiat ovat kunnossa niin kuin pitää ja itse on saanut rauhan murheista. Mulla on ollut tässä viime aikoina vaikeuksia koulussa, mut nyt ne on onneks menos parempaan suuntaan. En ole halunnut näyttää kellekään kuinka vaikeena oikeesti olin koulus, ainoastaan vanhemmille ja opettajille. Tiedän, et se ei haittaa jos koulus itkee tai vastaavaa, mut mä en siihen pysty ja mua se hävettää. Ei vaan pysty. Luojan kiitos mun vanhemmat ymmärtävät mua sekä opettajat ja että yrittävät tehdä oloni koulus paremmaks ja helpottaa asioita. Ei tulis mitää koulunkäynnistä, jos ei olisi tällaisia ihmisiä olemassa. Nyt fiilis on paljon parempi, isoin taakka saatu vieritettyä pois sydämestä. Teen sen mihin pystyn ja omaan tahtiin, enempää en voisi pyytää itseltäni ja sen tulisi myös riittää. Joka kerta kun romahtaa kuiluun, sieltä noustaan uudestaan ja uudestaan!

Värjäsin hiukset eilen illal ja tässäpä niistä muutama kuvatus! Mä en sit kyllästy punaseen millään. Oon ollut punapää n. pari vuotta eikä kyllästymistä värin suhteen näy missään. Punanen väri yllättää mut joka kerta kun oon värjännyt hiukset uudestaan. Ei oo halua vaihtaa väriä muuhun, tää on niin mun väri ja toivon pysyväni täs väris niin pitkään kuin mahdollista. Seuraavan kerran vois mennä kampaajalle hemmoteltavaks, pystyn just ja just värjäämään tän heviletin itekseen, mut kampaajan tuotteet ja ammattitaito saa näyttään hiukseni paremmalta! 



Tulispa perjantai jo ja vähän äkkiä! Viikonlopuks luvassa Stam1nantäytteinen keikka mahtavan seuran kera. Metallimusaa, kavereita, bailaamista, alkomahoolia ja komeita hevareita - Me likees! Uutta Stam1nan levyä oon jonkin verran kuunnellut, mut levy ei ole kokonaisuudessaan mulle avautunut. Lempibiisiäkää ei oo vielä muodostunut levyltä, mut Spanderfaust potkii kovasti persiille!  Jospa soittaisivat tuttujaki biisejä, nii ei tarvis olla ihan tuppisuuna keikalla uusien biisien aikana :D 

STAM1NAAAAAA.

Basilisk - animeboxi, 8e, Kirppari


Pieni hehkutus uudesta kirpparilöydöstä, joka oli taas niin napakymppi et huhhu! Heti kun pääsin kirpparin sisäpuolelle ja menin erään hyllyn luokse, tämä DVD boxi herätti mielenkiintoni ja ostopäätös oli lähes heti taattu, kun luin juonen sisältöä kyseisestä animesarjasta. Sarjan nimi on Basilisk ja takakannessa lukee sarjasta näin:

Feodaalisessa Japanissa kaksi suurta klaania jakaa kaiken vallan. Tuulisen huipun saavuttamiseen paras työkalu on ninjat, tappamisen hiljaiset mestarit, joiden lojaalisuus on rajatonta ja henki tarvittaessa mestarilleen uhrattavissa. Pian rauhan aika murtuu ja alkaa verinen sota. Valtasodan säännöt ovat armottomat: Vain yksi voi jäädä jäljelle, kaikkien muiden on kuoltava! Sodan ristiaallokkoon joutuu myös kaksi rakastavaista, Kouga danjo ja Iga Ogen, jotka ovat syntymästään asti kuuluneet vihollisleireihin. Mutta sodassa ei anneta armoa, ei kenellekään....

Eikö kuulostakin jännittävältä sarjalta? Oon kattonut vasta pari jaksoa ja juoni vetäisee matkaansa jo heti ekasta jaksosta lähtien. Boxissa on 6 levyä eli jaksoja yhdessä levyssä on joku 5-6. Hinta oli suht halpa ja boxi itessään todella hyvässä kunnossa! Kiitokset edelliselle omistajalle, näin DVD - elokuvista ja sarjoista pidetään huolta! 

2 kommenttia:

  1. Tuo sun letti on kyllä kauniin leiskuvan värinen, älä koskaan vaihda väriä. T. Kateellinen nynny :D

    Nooh ei mulle varmaan ees sopisi punaiset vaikka tommosista salaa haaveilenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitos! ♥

      Hahah, ei ehkä koko punapäänä, mut miksei raitoina, liukuvärjäyksenä tai et alta punaset ja päältä blondit? ;) Tekee kompromisseja! Mut sä näytät kauniilta blondeilla hiuksilla nii sinuna en lähtis väriä vaihtaan taikka lisäämää :>

      Poista