lauantai 8. helmikuuta 2014

These days are fast, nothing lasts in this graceless age, There ain't nobody left but us these days

Tää biisi on rakkaus.♥

Onpa outoa olla taas kämpillä pitkästä aikaa. Kuusi viikkoa + joululomat vietin himas enkä sen jälkeen ole ollut kämpillä kuin yhden yön ajan ja käynyt hakemassa tarvikkeita tai vaatteita. Mua odotti pölyinen ja hieman sotkuinen kämppä. Laukut ja tavarat purattua siivosin kämpän, kaikki röörit ja ikkunat auki, että ilma vaihtuu kunnolla ja pesin kylppärinkin samalla. Nyt kelpaa olla taas puhtaassa kämpässä! 

Työssäoppiminen ravitallilla loppui eilen ja ihan hyvät arvosanat sain eli H2. Omasta mielestäni olisin ansainnut kiitettävän, koska tein niin paljon töitä siellä, olin ahkera ja oma-aloitteisuutta oli, mutta työnohjaaja ei sitä kait mussa nähnyt tai oli kapeakatseinen sen suhteen. Sanotaan näin, että työnohjaaja oli omanlaisensa persoona, että hänen työssään pitäisi olla yhtä nopea ja osaava kuten hän..... Mut se oli sellainen työssäoppiminen, oli mulla siellä mukaviakin aikoja ja opin paljon kaikenlaista. Sain puuhastella erilaisten hevosten kanssa ja sitä mä juuri halusinkin. Ikävä on tiettyjä hevosia, kuten Essiä, Leeviä, vieskeriä ja Veiviä. Ne olivat niin mukavia hevosia :c 

Jotenkin musta tuntui eilen, et joko hevoset tiesivät mulla olevan viimeinen toppipäivä tallilla tai olivat keskenään sopineet, etteivät anna mun ottaa niitä kiinni tarhasta sinä päivänä. Nimittäin osa hevosista, jotka yleensä antavat ottaa kiinni eivät tällä kertaa antaneet tehdä sitä. Kun menin hakemaan hevosia tarhasta ilman takkia (mulla oli kirkkaanpunainen paita päällä), nämä laukaa tarhassa ees taas  täyttä häkää eikä ne pysähtyneet ollenkaan. Yritin lähestyä ja rauhotella niitä samalla, mut eikun ralli vaan koveni. Kysymysmerkki pyöri pääni ympärillä ja mietin, mikä hitto niitä oikeen vaivasi. Päätin sit mennä laittamaan takin päälle, joka mulla oli yleensä päällä hevosia hakiessani ja kokeilin uudestaan lähestyä niitä kaurakauhan kanssa. Ne olivat rauhottuneet ja silloin ne antoi ottaa kiinni ilman mitään metkuja. Mitä hittoo oikeesti? :D Joko näytin niiden mielestä vieraalta, kun en aikasemmin ole hakenut niitä ilman takkia tai halusivat pelleillä mun kanssa. Ei noista hevosista ikinä tiedä, hahha :D 


Ja juu, mulla oli tylsää kuvista päätellen.

Tuleville kuukausille on tulossa paljon tapahtumia. Noiden Stam1nan keikkojen lisäksi lähden huhti-toukokuun vaihteessa Ruotsiin. Se on kaksi viikkoa kestävä ntensiivikurssi ja sisältää paljon käytännönopiskelua, kuten harraste- ja pieneläinopetusta sekä esim. metsästys- ja eräkoulutusta eli kurssi sisältää monipuolista ohjelmaa. Meitsi on tästä niiin innoissan! Tällainen mahdollisuus päästä ulkomaille on oikee unelma! Kurssille lähtee monesta eri koulusta oppilaita messiin ja mun luokalta lähtee mun lisäks yks oppilas, joten paikkoja siihen kurssille ei riitä kaikille. Maltan tuskin odottaa matkaa ja kurssia, aivan mieletön juttu että ei mitään järkee! 


Vennyy ja paukkuu.



Oikeassa kuvassa on Vieskeri valjaissa, jonka valjastin hiittikuntoon työnohjaajalle valmiiksi. Ilmeestä päätellen Vieskeri ei ollut kovin iloinen, kun taas pitää lähteä töihin :D


Puhdas ja siisti kämppä ♥


Innostuin pitkästä aikaa akvarelliväreistä ja susista. Väkersin tällaisen työn ja ihan tyytyväinen siihen olen. Aikaisemmin tausta oli sinipunainen, mutta se kusi ihan täysin, joten päätin vetää tausta tummansinisellä. Kuva vääristää taustaa ja piirroksen värejä aika paljon, mut kyllä se paremmalta näyttää kuin edellisen taustan kanssa. Mitäs tykkäätte? :>

Ensviikolla koulu alkaa, mut sitä ennen haluan huilata ja rentoutua kunnolla ennen tulevaa rysäystä tehtävien ja projektien kanssa. Parillakin oli tosi jees käydä baaris, mut pitää säästää kovasti Stam1nan keikoille, sillä Kuopion keikkoihin ei ole enään pitkä aika ;>  Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan. Mut meikä häippäsee tästä kauppaan, hyvää viikonloppua kaikille!♥

6 kommenttia:

  1. ihana kämppä sulla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Se on, home sweet home ♥

      Poista
    2. OON OLLU NIIIIIIIIIIIIIIIN SEKASIN KUN OON LUKENU TÄTÄ KOSKA TÄÄ RUOTSIJUTTU MENI MULTA IHAN OHI!!!!! APUA ARVAA VAA OONKO VITTU NÄIN KATEELLINEN PERKELE SUN KANSSA SÄ PÄÄSET RUOTSIIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 MINNE PÄI MEETTE SINNE JA SIIIIIIIIIIS APUA MÄ TUUN KYLÄÄN !! EN KESTÄ TUO MULLE SIELTÄ JOKU KIVA SVENSKAKILLE ♥♥♥♥

      Poista
    3. TAKE IT EASY HONEYYYY! ♥ En tiedä minne päin Ruotsia ollaan menos, mut oon saanut sen verran tietää, et mennään johki isoon oppilaitokseen mis on paljon eläimiä ja siihen kouluun tutustutaan ja hoidetaan eläimiä siellä ohjelman mukaan :)) I'M SO FUCKING EXCITED! Joo tuon sulle jotai tuliaisia!♥

      Poista
  2. varmaan hepat säihkähtivät puseron väristä. kun kuulemma "herkät" silmät niillä tai miten sitä vois sanoo kumminki, jos henkilö pukee vaikkapa kirkkaan oranssiin, niin säihkähtää tavallaan. onse aika hassua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se voi olla syy siihen, koska aikasemmin en ole käynyt niitä tarhasta hakemassa ilman takkia. Hupsuja hevosia :D

      Poista