maanantai 17. helmikuuta 2014

Watch the power leave your chapped palms, It all comes together, Through influential tongues




Viikko alkoi mukavasti vapaapäivällä, tää on sitä harvinaista herkkua! Mites teidän viikonloppu meni? Mulla se meni töitä kotona tehdessä. Vanhemmat olivat varanneet lomittajan lomituspalvelusta heidän reissunsa ajaks, mutta hän äkisti sairastui ja he tarvitsivat jonkun muun lomittajan hänen tilalle. Lomituspalvelu ehdotti mua ja vanhemmat vielä kysyivät, et haluunko lomittaa vklopun. Olin jokatapauksessa menos himaan plus vkloppuisin tuntipalkka on tuplana, niin mikä ettei! Kaikki lehmät ja työtavat ovat mulle tuttuja jo ennestään. Tein siis töitä perjantaista sunnuntaihin, aamulla ja illalla ruokin, siivosin ja lypsyt hoidin itse. Töitten välissä nukuin, katoin leffoja ja keräsin voimia iltatöitä varten. Kroppa kiittää, mutta saan hyvät rahat viikonlopusta :)

Ostin kaupasta pari täytettyä parikajauhelihaa, soooo delicious stuff! namm♥

Viikon aikana tarkoitus väräjätä hiukset keikkoja varten~
uus EMP lehti tuli, yay!


Tällä viikolla pitäisi hoitaa muutamia asioita sekä viikonlopulle että seuraavalle viikolle, nimittäin mulla on seuraaval viikol hoitoviikko koulun pieneläintilalla ja sillon ajattelin alottaa opinnäytetyön teon ja koulun asuntolasta pitää varata huone tuolle viikolle. Bussien aikataulut ei mee yksiin työaikojen kans pieneläintilal eikä ole autoa käytössä, joten mun on pakko asua asuntolas. Jee, ilosta.

Oon täs eilisest lähtien selaillut pitkästä aikaa vaatekauppoja netis ja yääääh mä haluun uusia vaatteita. Mulla on ollut jo pitkään sellanen fiilis, et mulla ei ole kivoja vaatteita, mitä pitää koulus tai baaris. Kaikki kivat vaatteet mitä mulla on niin puhki kulutettu et ei mitää järkee. Shoppaileen ei ees pääse usein, opiskelijana ei paljon rahan kanssa hurrata. Tarkoitus olisi ainakin pari paitaa ostaa, ehkä jotkut legginssit ja juhlamekkokin pitäis kattoo isän synttäreitä/ valmistujaisia varten. Sinne on onneks vielä aikaa, mut mielummin sitä kahtelee jo ennakkoon. Se on sit eri asia, että löytääkö mieleistänsä mistään, koska mulla on pirun tarkka maku ja kroppa on kuin sotanorsulla :D

Täs muutamia kuteit mitä oon katellut EMP:stä:














Täs viimeises kuvas on yks kiva puku, jonka löysin EMP:ltä. Tää on yksinkertaisuudessaan nätti ja näyttävä, mut aion etsiä ja katella muita vaihtoehtoja, et löytyykö vielä parempia pukuja muualta. En välttämättä halua mustaa pukua, koska mustia vaatteita löytyy hirveesti ja haluaisin jotain värikkäämpää pukua, mut jos ei löydy kerta kaikkiaan kivan väristä tai näköstä pukua, niin tyydyn mustaan ja ehkä tähän pukuun. Kuten huomasitte varmaan, kaikki noi on mustaa, mustaa ja ja mustaa. Siihen turvautuu liian hyvin koska se sopii kaikkien kanssa. Mielikuvitukseni vaatteiden värien kanssa on hyvin rajallinen....Mut kuitenkin, noi vaatteet on todella kivoja, varsinkin noi kaks paitaa, mis on lohikäärmeet ja toises on tota pitsiä. Ja toi korsetti...... Jäätävän ihana, ma haluun ma haluun ton! Mitä te ootte mieltä, onko nää vaatteet teidän mielestä kivoja vai liian räväköitä teidän makuun? ;> 

Huomenna taas kouluun, mut mäpä otan nyt rennon asennon ja leffailua iltaan asti. Hyvää alkanutta viikkoa lukijoille ! ♥

4 kommenttia:

  1. Voi että, rakastuin tuohon mekkoon jossa on epäsymmetrinen helma! Tykkään kovasti vaikka siinä onkin tuollainen korsettimainen yläosa. Itse siis hieman vierastan korsetteja mut sulla on kiva vaatemaku! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Tuo helman epäsymmetrisyys on tullut ns. goottimekkoihin myös, mikä on muodin tuomaa vaikutusta, mut se silti näyttää hyvältä! Mä tykkään korseteista, toivon mukaan sais hankittuu sellaisia kunhan palkka alkais kunnolla juoksemaan. Voi kiitos! :>

      Poista
  2. On kyllä hotti tuo korsetti!! :D Mä tykkään tuollaisesta goottityylistä naisella todella paljon, hyvän maun rajoissa tietenkin, mutta itselle ei jotenkin sovi omasta mielestä... Tai siis olin ennen "tummanpuhuva" hahaa mutta nykyisin istuu pelkästään tämmöinen vähän naisellisempi tyyli...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä! Oikeen houkuttelee tilaamaan sen itellee, mut kunhan sitä rahaa tulis enemmä nii voi harkita sen ostamista ;> Mä tykkään kovasti goottivaatteista, riippuen toki siitä onko itselle mieleen. Haluun kuitenki säilyttää hevarityylin mut naisellisella tasolla :)

      Poista