maanantai 15. huhtikuuta 2013

Dream in just a pleasure dome, Love is a roulette wheel, Life is real, Life is real



Koska kysymyksiä ei ole vielä tarpeeksi tullut, päätin postata tähän väliin jotain muuta. Käykäähän pistämäs kysymyksiä edellisen postauksen kommenttikenttään! Elikkäs, mulla on tänään vapaapäivä ja tulin kämpille tossa kahentoista aikaan. Viikonlopun vietin kotosalla: Olin halkohommissa ja iltanavetalla isäni kanssa. Aika menee paljon nopeammin kotona, kun on oikeaa tekemistä eikä vain dataa ja vajoa sängyn pohjalle kiroten loskaista ja harmaista kevättä. Ulkona oleva keli tahtoo vähän masentaa, mutta yritän olla sitä ajattelematta sitä ja tehdä jotain muuta, jotten alkaisi masistella turhaan. Suomen kevääseen kuuluu loskainen ja harmaa keli nii ei auta valitus ja kiroaminen siihen! Kävimme myös perheeni kanssa sukulaisilla, kun kummityttöni oli täyttänyt 2- vuotta, tytöstä tullut tosi iso! Neiti sai lahjaksi ison nuken, joka on lähinnä sänkykoriste ja itse tekemäni kortin , jota se raahsi loppuillan käsissään. Tais tyttö ihastua kovasti korttiin :>

Kummitytön synttärikortti.

Tänään kävi mielessäni, että en ole muistanut tehä kunnollista postausta mun kämpästäni. Oon ehk jotai kuvia postannut tänne, mut en varsinaisesti postannut siitä. Omaan kämppääni muutin elokuussa, pari viikkoa ennen koulun alkua. Mä muistan vieläkin sen päivän, miten mä sain kämpän itelleni: Se oli lauantai- aamu, potesin krapulaa peiton alla, kun äiti ryntää portaita ylös luokseni ja hihkuu innoissaan, että:  "Isä on löytänyt lehdestä kämppäilmoituksen ja on soittamassa sinne!". Minä mumisin jotain, et hyvä homma ja päätin nousta ylös huonosta olosta huolimatta. Siinä kun isä keskusteli kämpän omistajan kanssa kävi ilmi, että he olivat toisilleen hyviä tuttuja. No, pariskunta sanoi, että tulkaa te käymään niin näytämme teille millaiselta kämppä näyttää. Viikon alussa mentiin katsomaan sitä ja ihastuin kämppään samantien. Minun lisäksi kämpästä oli soittanut 6 soittajaa, mutta pariskunta päätti ottaa minut siihen asumaan eikä minun tarvinnut maksaa takuuvuokraa. Sopimukset tehtiin heti sen jälkeen, kun näimme kämpän. Pikkuhiljaa hankittiin huonekaluja kämppään ja oma koti alkoi valmistua. Kämpän sijaintia en sen kummemmin mainitse, muuta kuin että se on lähellä satamaa ja ilta- aurinko paistaa ihanasti aina iltaisin. Tältäpä se näyttää nyt tällä hetkellä:


En omista varsinaista makuuhuonetta, mutta alkovi riittää ihan hyvin mulle. Lontoo - taulun tilalle tulee mustavalkoinen ryijy, joka lepääkin tossa kolmannen kuvan rullatuolin päällä. Taulu sit siirtyy kirjahyllyn yläpuolelle.  Sänky on tuotu kotoa ja pieni valkoinen pöytä myös. Pitkä lamppu on mun muistiin kirpputorilta tai joltain sukulaiselta. Unisieppari suojelee pahoilta unilta. Kirjahylly ja kirjoituspöytä on ostettu Sotkasta, radion alla oleva pöytä tuotu kotoa. Seinällä Big Bang - poikabändin julisteita, joista olen ylpeä♥ Ne on huudettu huuto.netistä. 


Keittiö/ ruokakomero on oikein sopiva mulle. Ei ole liian iso eikä liian pieni. Tuolit ja pöytä ostettu Sotkasta. Yksinkertaisesti laiteltu, ainut vaan että hella lämpenee todella huonosti kun ruokaa tekee, mutta muuten toimiva. 



Ylimmässä kuvassa näkee kämpän kokonaisuuden melko hyvin. Löytyy paljon mustaa, valkoista ja punaista. Ne värit hallitsevat kämppää. Yksinkertainen, mutta nätti kokonaisuus. Lasipöytä, TV- taso ja sohva ovat Sotkasta, nojatuoli ja peili kotoa tuotu. London station - kello ja pallovalo Prismasta. Sohvan puoleisella seinällä olevat ryijyt ovat äitini tekemät. Kaiken kruunaa vinyyliverhot, jotka ostin jostain Iisalmen verholiikkeestä. Ne ovat veikeät ja sopivat kämpän värimaailmaan. 

Mitä pidätte kämpästäni? Vaatehuonetta ja vessapuolta en sen koomin kuvannut, koska niissä ei ole mitään nähtävää. Sen voin mainita toki, et viime viikolla vanhemmat ostivat mulle pesukoneen ja sain sen kämpille viime viikon alussa. Vessasta löytyy myös kylpyamme, se jos mikä on plussaa ;> 

En saanut viime yönä unta, joten tässä tulos yöllisestä inspiraatiosta.

The Werewolf. Jätkän naama kusee, mut susi onnistui paremmin.

Tänään ohjelmassa leffaa nimeltä  ZEN. Hän on autistinen nainen, joka on elokuvien ja videopelien avulla tullut kamppailulajien mestati. Mafia uhkailee hänen äitiään ja siitä se tarina alkaa muotoutua. Sit ruoanlaittoa ja LOTRin kirjan lukemista pitkälle iltaan asti. Niin ja kesätyöasiat ovat hyvällä mallilla, työt aloitan jo enskuussa vähän ennen ekaa työssäoppimista ja sen jälkeen jatkan lomitushommia heinäkuulle asti. Elokuun pari viikkoa pidän lomaa ja sit toista työssäoppimista suorittamaan. 

Hyvää viikonalkua kaikille :3



4 kommenttia: