lauantai 28. syyskuuta 2013

Winter's chill won't leave until, I let it lay me down, And you can't see the spring, Til you're like the leaves, Here on the autumn ground

Tähän alkuun haluan mainostaa mun pikkuveljeäni, Pramatik on julkaissut Mun Päätös EP tänään joten jos olet rapin suuria ystäviä tai haluut tutustua uuteen artistiin, sinuna tsekkaisin millasta musaa linkin takaa löytyy! kuvat on mun ottamia, mitäs mieltä ootte niistä? :>

Linkki Mun Päätös EP tästä!





Siinä mainostamisenpoikasta. Ensimmäinen viikko koulussa vietetty ja tuntuu aivan samalta kuin viime vuonna. Se vaan et nyt on jo toinen vuosi meneillää. TOINEN VUOSI?! Ei voi oikeesti käsittää tätä ajan kulkua. Huvittavaa nähä ekan vuoden eläinhoitajan tai maanrakennuskuljettaja linjojen opiskelijoita, joista suurin osa on tullut peruskoulusta. Kaikki ovat niiiin pieniä! Fiilis on kuin jossain lastentarhassa.. :D



Oisko joitain hyviä keinoja pitää mielialaa yllä tämän syksyn ja talven ajan? Syysmasista pukkaa välillä, koulustressi ja järkyttävä väsymys koulun jälkeen... Liikaa asioita muistettavana, tehtävä ja argh, en kestä! Jotkut lukijoista ehkä tietääkin että syksy ja talvi tuovat kipeitä muistoja menneestä ja mieliala vaihtelee miten sattuu. Asiaa ei myöskään auta se, että keskustassa ollessani erakoidun helposti täysin muista enkä sit jaksa/ vaivaudu ottamaan kavereihin yhteyttä että hei, lähetääks kahvilla käymään. Jään vaan kämpille ja märehdin siellä vaikka pitäis lähteä ulos tekemää jotai ja nähdä ihmisiä. 

Olen taas vklopun kotosalla, tätä menoa musta tulee joku kotihiiri ku ravaan himas :o Tällä kertaa olen lomittamas lometoimen kautta eli palkka juoksee pitkästä aikaa. Otettiin päivällä hiehot sisälle kesälaitumilta eikä siinä mennyt pitkään kun pienellä suostuttamisella ja oikealla käsittelyllä tulivat yksitellen navettaan. Huomenna taas samat hommat ja iltalypsyn jälkeen kämpille. Seuraana vkloppu menee myös kotona, lisää töitä piisaa. Jospa siitä seuraava vkloppu ois vapaa, nii pääsis vaikka vähän bailaan pitkästä aikaa ;>





2 kommenttia:

  1. Mua pelottaa kanssa tää syksyaika! :/ argh! Väsyttää jo ajatus siitä kaamosajan väsymyksestä :(

    VastaaPoista
  2. Äläpä! Kaikki painaa päälle ja kun on tämmöne vilukissa nii sehä vaa parantaa asiaa :s

    VastaaPoista