sunnuntai 15. syyskuuta 2013

This life is short, Baby that's a fact, Better live it right, You ain't comin' back





Morrjens!
 Mitäs ihmettä, meitsillä on jo 39 lukijaa! Oon todella ilonen et noinkin moni lukee mun blogia, välillä on tuntunut siltä että ketään ei oikeasti kiinnosta lukea mun postauksia sen takia, koska ne eivät sisällä mitään muotijuttuja, kilpailuja, päivän asu- tai videopostauksia, mitä löytyy muiden blogeista tosi paljon ja lähinnä ne aiheet ovat hyvinkin suosittuja luettavaks. Mä sen sijaan höpötän omasta elämästäni, kiinnostuksen kohteista, maailmanmenosta ja tuon esille joitain asioita itsestäni. Haluan erottua joukosta enkä mene massan mukana. Kaikkea ei voi kuitenkaan blogissa kertoa, on asioita joita kenenkään ei välttämättä tarvitse tietää. Mut kuitenkin, kiitos teille lukijat, ootte mahtavia! ♥ Päivitin blogini ulkoasua pitkästä aikaa, alkoi toi pinkki kyllästyttään ja halusin blogiin enemmän asennetta. Mitäs mieltä ootte uudest ulkoasust? :>

Tuossa muutama hassua kuvatusta vklopusta eli bailaamisen ja leffojen parissa. Olin vähän epätoivoinen perjantai-iltana kun en ensin saanut mistään seuraa baariin, aika alkoi käydä vähiin ja aloin olla jo siinä pistees, et joko lähen yksin viihteelle tai jään kämpille. En todellakaan tykkää lähtee yksinään viihteelle, joskus tuurilla sattunu olemaan tuttuja liikentees tai tutustunut hyviin tyyppeihin, mut aina on parempi kavereiden kans lähtee bailaan kuin yksin. Onneks sit faces pari kaverii oli päivittäny tulevansa Iisalmeen ja nopsasti otin yhteyttä heihin ja iltani oli pelastettu! Tosin he joutuivat lähtemään melko pian, mut sit törmäsin muihin kavereihin eli ilta ei onneks menny ihan pilalle. Tulihan sitä riipastua aika mukavasti ja aamulla oli ihana päänsärky ja kooma. Jaksaa sit viimesen viikon olla topis pikkueläinten kanssa ja siitä seuraaval viikol kouluun. Ei voi uskoo et 6 viikkoa on kohta paketissa. Tuntuu siltä, kuin olisin alottanut topin just äsken, mut ollaankin jo loppusuoralla. Tulen ikävöimään näitä 9 aikaan aamusta heräämisiä, en oo mikään aamuvirkku ja vihaan herätä 7 aikaan aamusta. No can do..

Olin eilen illalla siinä 11 aikaan illasta pikkuveljen kans photoshootia tekemäs. Ja kyllä, oli todella hassua kuvata pikkuveljeä ja sen tulevaa EP:tä varten. Veljeni tekee räppimusaa ja artistinimeltään Pramatik. Käykääs kuuntelee täältä hänen musaa jos kiinnostaa, yllättävän hyvää settiä vetää! EP:n julkaisu on tulossa pian ja samoin kuvat tulee julki samoihin aikoihin. Olin positiivisesti ilone, että hän pyysi mua kuvaamaan häntä ja oli kuvien muokkausessakin mukana. Kuvausten jälkeen kävin yömyssyllä cavessa ja meininki oli aika hurja kuten aina. Olin kahel vaiheel et jäänkö muutamalle, mut olin perjantaina ottanu enemmän kuin tarpeeks ja menin kämpille kattoo Vampire Hunter D: Bloodlust - leffaa, jonka olen katsonut ainakin yli 4 kertaa. Siihen ei vaan voi kyllästyä.

Ja voih, unirytmi vaihteeks sekaisin eikä väsytä yhtään. Nukkumatti saa haistaa pitkän kukkasen >:c

ps. Jos on mieles postausehotuksia mitä haluaisitte mun tekevän, saa toki ehdottaa :>





5 kommenttia:

  1. oo siisti tää ulkoasu!! jospa itekki taas innostuis kirjottelemaan taas...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti! Tosiaan oli pakko saada asennetta blogiin. Joo, itelläki ollu tsemppaamist kirjottamisen kans, mut ku alkaa kirjottaa nii kyl sitä tekstii tulee :>

      Poista
  2. Hei mä oon kans kiitollinen mun huimista 17 lukijasta, koska ite en lämpee just asu tai sen semmosille fitness blogeille. Vaik jälkimmäiselle ois tarvetta:) meinasin kysyä et mistä olitkaa,mut huomasinkii ja petyin et niin kaukaa:( ois ollu kiva lähtee paardittaa joskus haha :D mäki mietin kauan kerronko äidin kohtalosta sinne blogiini, mut sit aattelin et se ei ole salaisuus ja se vaikuttaa muhun nyt niin paljon etten edes pysty esittää "kaikki hyvin"- jonnaa mun blogiin:) ja halusin ettei lukijat kaikkoa kun en päivitäkkään päivittäin niinkun ennen. Ja tekstit ei oo niin pirtsakoita:p oon myös miettiny miks tällaset blogit kerää lukijoita,koska tosi pinnallisia ei jaksa ite ainakaa lukea. Ja sit "parhaat jää ehk vähä piiloonki" mun mielest. Koska kaipaan luettavaa MUT EN LÖYDÄ MISTÄÄ :((((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mäkää lämpee treenausblogeille tai just sellasten aiheille, jotka ovat niin in tällä hetkellä. Voi että, ois kyl mahtavaa lähtee joskus bailaan yhes! Nii, se on niin paljon itestä kiinni mitä haluaa tuoda itestään julki nettiin ja tuo on erittäin iso juttu sulta ja rohkea teko, nostan hattua sille :) Mä en ihan joka päivä jaksais päivittää, mut yritän suht usein jotain postailla, riippuen toki löytyykö niitä aiheita kirjottamiselle. No just toi gallerian blogi-yhteisös ihmiset aika hyvin osaavat kuvailla bloginsa sisältöä ja näin, mut surullisen paljon on noita normi lifestyle- blogei D:

      Poista
    2. Niinpä :) mä kyllästyn 99%:iin blogeista mitkä avaan. Ei vaan kiinnosta ne sillee:( ei kiinnosta mistä olet ostanut huivisi ja paljonko pulitit siitä :D!

      Poista