keskiviikko 14. elokuuta 2013

If you've got love in your sights, Watch out, love bites

meoww~

Morjestaa! Kuis menee ihmisillä? Mulla oikein hyvin, tämä viikko lähti käyntiin työssäoppimisen merkeissä. Ne jotka eivät vielä tiedä, mulla on edessä 6 viikon työssäoppiminen lemmikkikaupassa ja sen jälkeen palaan koulunpenkille. Eka viikko on melkein pulkassa ja hommaa on riittänyt yllättävän paljon: Hoidan aamusta pienelukoiden ruokinnat/ siivoukset, tilattujen tuotteiden hinnoittelua, järjestelemistä ja muuta sellasta. Pikkuhiljaa alan opettelee asiakaspalvelua, kassakoneen käyttöä yms. Ennen toppia olin hieman kauhuissani, että miten selviän ensimmäisistä päivistä, mut ihan hyvin on mennyt. Pienten eläinten käsitteleminen on vielä kankeaa, mut onneks ne ovat kesyjä ja tottuneet ihmisiin, et eivät ainakaan pure. Työpäivä on 10-18, joten saan nukkuu normaalia pitempään ja illalle jää hyvin aikaa itsellee, vkloput ovat sitten vapaita. Saa nähä mitä näistä 6 viikosta oikein tulee!

Olin tos viime viikolla/ vkloppuna perheen kanssa reissussa, Tallinnassa. Lähdettiin keskiviikko aamuna junalla Helsinkiin ja sieltä laivalla Tallinnaan, jolloin oltiin yksi yö sekä laivassa että hotellissa ja perjantaina junalla kotia kohti ja Iisalmeen saavuttiin perjantai-lauantaina välisenä aamuyönä. Reissu oli oikein mukava, näin jopa kaks entistä opistokaveria laival yöelämän vilskeessä ja oli törkeen hauskaa, yksityiskohdat niihin liittyen jätänkin sit kertomatta ;) Lauantaina kävin sit baaris muutaman kaverin kans ja oli aivan huippuu! Se vaan että oisin voinut jättää ne korkkarit himaa nii tanssiminen ei ois ollu niin tappoa mulle...

Matkan aikana en ostellut mitään ihmeellistä. Mielessä oli kuitenkin ostaa joku uus hajuvesi ja hyvällä lykyllä Luis Vuittonin laukun. Okei, sellaisen löysinkin, mutta se ei ollut aito. Olisin halunnut aidon Vuittonin laukun, mut siinä tajusin ei mulla muutamaan vuoteen oo mahdollista ostaa sellasta laukkua koska en käy töissä usein + rahaa ei ole kuin itsensä elättämiseen. Ostin sen kuitenkin, rauhottais ees vähäsen  tätä mun merkkilaukkukuumettani. Kyl mä jonain päivänä ostan sen oikean laukun, kunhan sitä mania ois enemmä! Arvostan aitoa tavaraa sen verran, et en aio liikkua ton laukun kans ikuisesti!



Escadan Taj Sunset hurmasi mut tuoksullaan joten tämä oli pakko ostaa. Olen makeiden tuoksujen perään ja tämä on sitä makeinta parhaimmillaan! 




Kuvat lähinnä kertoo kaiken reissusta, mulla ole sen kummallisempaa kerrottavaa, enjoyy!
















Enpä olisi uskonut sanovani tätä koskaan, mut hitto vie, Slipknot on helvetin kova orkesteri!


2 kommenttia:

  1. Ens kerralla baariin tennarit jalkaan sit nii pystyy reivaa loppuu asti ! ;) t. etarvaakuka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha todellakin! Jääkööt korkkarit ny vähäks aikaa tauolle ;D

      Poista