lauantai 11. toukokuuta 2013

If I can make it through this, I can get through anything

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5331437/?claim=pazt6xr4wen">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a> 

Pitkä viikonloppu himas oli oikein mukava. Lähdin himaan jos keskiviikkona koulun jälkeen, kun mulla ei ollut sen ihmeellisempää tekemistä kämpil ja mun apua joka tapauksessa tarvittiin ulko- ja navettahommis. Äitienpäivää vietettiin hieman aikasemmin, kuohuviinin ja kakun kera. Äiti ei halunnut erikoisia lahjoja, vaikka olisin voinut edes jotain pientä ostaa. 

Tos pari päivää sit maailmaan putkahti lähes valkoinen sonnivasikka ja isä kerkes nimetä sen Kuskiks. Itse oisin halunnut antaa sille nimeks Kirka, mut jospa seuraaval kerral saisin nimetä jonkun vasikan :>  Tuli hieman kuvailtuu himas elukoita ajankuluks + uudistin blogini ulkoasua, mitäs mieltä olette siitä?

Vielä ensviikko koulua ja pari hassua koetta, apuuva! Alkaa jänskättää työssäoppiminen ja loma ylipäätään! Okei, mulla sitä lomaa ei hirveesti ole koska kesätyöt, mut loma kumminkin!

Tutustuin tänään muuten Kanadalaiseen rokkia soittavaan bändiin nimeltä Art of Dying.  Törkeen hyvää musaa ja niin komeita miehiä että huhhuh! Tästä tuli mun uus lempparibändi, tyksin niin kovasti!

Kuvat puhukoot nyt puolestaan.



söpöilennn~
Näihin maisemiin ei koskaan kyllästy. Kuvassa Koukunjoki.


Siideriä ja makkaraa saunaillan jälkeen, terassilla, kyllä kelpas!

On muuten hyvää kuoharia, suosittelen!






Hupsu elli~♥

Meidän komea Kuski! ♥

Ps. Blogit siirtyvät Blogloviniin, seuratkaa mua siellä! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti