lauantai 14. huhtikuuta 2012

Saturday wait, Sunday always comes too late


Ah, it's weekeeeend! Raskas viikko takana vaikka olikin lyhyempi kuin yleensä. Alkaneen viikonlopun kunniaks kävin eilen leffateatterissa hyvän ystävän kans kattomas paljon kehutun Iron Skyn. En ole scifileffojen suuri ystävä, ainoat scifit mistä tykkään on matrixit. Alussa arvelin et onkohan tää elokuva vakava, kun kyse oli kuitenkin natsimeiningistä, kauheeta räiskintää sun muuta sotakamaa. Yllätyin postiivisesti et leffa ei ollut lainkaan sitä mitä mä olin kuvitellut: Leffa oli täynnä huumoria, toimintaa, aivan erilainen meininki, hyvin kepeä mut samalla toiminnallinen ja ronski. Suomalaisuutta ei leffas ollut lainkaan, en ainakaan itse huomannut sellasta missään vaiheessa. Ilman että spoilaan (jos joku ei ole vielä kattonut sitä), voisin sanoa että siinä viljellään paljon v*ttua, mikä oli hauska huomio koska yleensä leffois ei kiroilla niin paljon kuin tässä. Ehkä se on se ainut suomalaisuus koko leffas. Voisin sanoa et  se on paras kotimainen elokuva ikinä. Okei, en ole kattonut suomalaisia elokuvia kovin paljon koska en tykkää niistä paistavasta suomalaisuudesta ja niiden tönkköydestä, mut sen verran mitä oon niitä kattonu nii Iron Sky on paras! Visuaalisesti loistava ja juoni mahtava, suosittelen kattomaan ton oli sit scifin ystävä tai ei!

Olin muuten niin nopea ton tuhkakaupungin lukemises et oon kohta lukenut se loppuun. Seuraava kirja onkin Lasikaupunki (varjojen kaupungit osa 4), olin ovela ja varasin sen kirjakaupasta ensviikolle ostettavaks ettei kukaan ostaisi sitä mun nokan edestä. Oon niin koukussa siihen kirjasarjaan et voittaa twilightit 100-0 ! Ainiin, sain muuten eilen vinon pinon kirjeitä, joiden seassa oli kelan kirjeiden lisäks koulujen pääykoekutsuja. Luin ne kaikki ja voin sanoa et alkoi jännittämään ihan sikana. Ensimmäinen pääsykoe on  24.4 P eläinhoitajan koulutukseen. Juuri tuohon koulutukseen tähtään eniten ja toivon pääseväni tuonne. On mulla jotain etuja sillä asun maalla, osaan lypsää lehmiä ja oon hoitanut eläimiä pienestä pitäen joten mun ei kait pitäisi olla niin huolissaan siitä etteikö olis kokemusta siltä alalta. Mutjoo, se on sen ajan murhe, toivon kyl et pärjäisin kokeissa.
Tänään aion vielä siivoilla huoneeni, ottaa olla himas ja lähteä illemmalla kavereiden kans yöelämän puolelle viettämään tyttöjen iltaa, Hyvää viikonloppua kaikille!




lopuksi AZIATIX "Be With You" - biisi, tutustuin tähän tos pari päivää sit ja rakastuin, mahtavaa englannin lausumista näiltä jäbiltä ja hyvää musaa, tällanen saturday song~♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti