maanantai 23. huhtikuuta 2012

They may crush the flowers, Trample every living thing, But they can't stop the spring

Uus viikko taas pyörähtänyt käyntiin! Töissä aika meni nopsaan ja ilma oli mitä mahtavin kun pääsin töistä. Aurinko paistoi, oli lämmintä, soittimesta soi hyvä biisi, ei voinut muuta kuin hymyillä . Kävelin keskustaan ja nokka kohti kirjakauppaa. Aloin himota Cassandran The Mortal Instruments Series" - kirjasarjan seuraavaa osaa kunnes sain tietää et se julkaistaan vasta 15. syyskuuta. Nyyh, miten mä jaksan venaa sinne asti?! Oon tuohon kirjasarjaan koukussa kuin johonkin huumeeseen. Se vain yksinkertaisesti koukuttaa liikaa. Noh, pitää alkaa lukemaan sen aikaa Bram Stokerin Draculaa jotta mun lukemisintoni pysyisi elossa. Mun vatsas alkaa jo hieman lepatella perhosia koska huomenna on pääsykokeet eläinhoitajan koulutukseen klo 8.30-17.00. Mulla menee siellä koko päivä, toivon todellakin et se menisi hyvin. Edellisistä pääsykokeista on jo aikaa ja jännitin niitä ihan hirveästi. 

No se siitä pääsykokeista, kerta oli näin hyvä ilma eikä ollu mitään erikoisempaa tekemistä, kävin ulkona hippaloimassa kameran kanssa ja tässäpä olisi uusia kuvia pitkästä aikaa, saa toki antaa palautetta ja kommentoikaa, en mä teitä syö!


hhau.

m a c h i ne


Can you hear me screaming?

problems?

mr. Boogie


tein viime viikolla onigireja ja sushia, näyttääkö hyvältä?

sushia~♥


The real world

Ja vielä tälle päivälle sopiva biisi, Ludovico Einaudin "Le Onde", yks parhaista pianisteista ikinä!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti