maanantai 12. maaliskuuta 2012

Run and tell the angels that everything's alright

Look me in the eyes, Oh Wolver, This ain't your fairytale.

Lomat on lomailtu, on taas aika palata arkeen. Viikko meni niin nopeasti etten tajunnut sitä ollenkaan kun vasta sunnuntaina et mulla on seuraavana päivänä töitä. Hiihtolomani meni oikein mukavasti: alkuviikko meni perheen kans ollessa ja kävin Tampereellakin to-su välisenä aikana. Siitä on jo muutama vuos aikaa ku viimeks kävin Treen mestoilla, tais olla sillon ku olin katsomassa Iron Maidenin keikkaa Ratinan Stadionilla joskus kesällä. Eipä ollut Tampere muuttunut mikskään eikä fiilis kaupunkia kohtaan ole hävinnyt. Jostain syystä oloni on paljon kotoisampi Treellä kuin Iisalmessa,  rento meininki ja sopivan kokoinen kaupunki mulle. Oon luvannut itselleni et vielä mä muutan Tampereelle kun elämäntilanne sen sallii. Se kaupunki vetää mua puoleensa kuin magneetti.

Päästyäni Iisalmeen sunnuntai- iltapäivänä, menin asemalta suoraan kummityttöni 1wee synttäreille. Voi että kun tyttö oli kasvanut kovasti ja mennä porskutti kuten aina. Tykkäsivät kovasti lahjastani ja itse tekemästäni kortista. Olisin laittanut siitä kuvan tänne, mut empä sit tietenkään muistanut ottaa kuvaa siitä :/ Kortti oli kuitenkin vaaleanpunainen, keskelle piirsin iloisen nallen joka pitelee sylissään isoa muffinssia ja sen päällä oli kynttilä. Sisälle kirjoitin söpön runon nallesta, jonka löysin netistä. Lahjaksi annoin vaaleanpunaisen pituusmittarin, jonka keskellä on valokuvakehyksiä, joihin voi halutessaan laittaa kuvia.

Asiat alkaa taas rullaamaan hyvin. Töissä menee hyvin, itsetunto on kohdallaan, kouluihin on haettu ajoissa, ei ole mieltä painaavia huolia, ihmisten kanssa on välit hyvät -  paremmin ei voisi mennäkään. Ainut vaan että unirytmi on aika sekaisin, vkloppuna tuli nukuttua pitkään ja valvottua, mut jospa se siitä korjaantuisi. Jännitän kovasti koulujen soveltavuuskokeita, miten tulen pärjäämään niissä ja ylipäätään tuloksia et mihin sit on viimein valittu opiskelemaan. Olen hakenut eläinhoitajan puolelle Peltosalmelle, valokuvaajan opintoihin Kuopioon ja Joensuuhun media-assariksi (joka keskittyy vain valokuvaukseen/graafiseen suunnitteluun). Hassuinta tässä on se, että haen ensimmäistä kertaa ammattiin valmentaviin koulutuksiin eli en ole valmistunut vielä mihinkään. Olen kokeillut kaikenlaista ja päätin et nyt olisi varmaan jo aika kouluttautua johonkin ammattiin ja et päästä elämässä eteenpäin. 

Eipä mulla muuta, tähän loppuun BLD:n "Serene", makiaa tavaraa sanoisinko!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti