perjantai 15. kesäkuuta 2012

I've reached the age, No matter how I try, I find my way into the same old jam

Nyt sitä ollaan sweet 20, hoooly mama sanon minä! Vaikea uskoa että putkahdin tähän maailmaan tasan 20 vuotta sitten ja kaikkea sitä mitä on tapahtunut sinä aikana. Äitini kertoi kuinka minä synnyin, en kuulemma ollut ihan helppo tapaus :D Olin pippurinen tyttö joka piti nyrkit pystyssä heti synnyttyäni. Hassua, pistää oikeasti miettimään mitä tähän mennessä olen saavuttanut elämässäni ja mitä on vielä saavuttamatta, kokenut huonoja ja hyvin huonoja asioita, mutta myös niitä hyviäkin asioita. Olen myös erittäin iloinen siitä että minut hyväksytty opiskelemaan Pemolle eläinhoitajan perustutkintoon!! Äiti oli aukaissut luvallani pääsykoekirjeet jos ne sattuivat tulemaan postissa ja soittamaan minulle heti jos ne on tullut. Aivan mahtavaa, pääsin sinne minä minä halusinkin! Osasin kyllä hieman odottaa että saattaisin päästä, mutta en halunnut olla liian varma asiasta. Nyt ei tarvitse kolmeen vuoteen miettiä mitä tekee kun on päässyt jonnekin. Toivon todellakin että se koulu olisi mun paikka ja et mun terveyteni ei heittäisi häränpyllyä kuten viimeksi.

Viikonloppuna onkin täynnä menoa ja meininkiä: serkkuni rippijuhlat ja kaverini veljen valmistumisjuhlat jonka jälkeen lähden yöelämän puolelle juhlistamaan synttäreitäni ja pemolle pääsyä! Noiden lisäksi olen valokuvaamassa rippijuhlia joten pientä valokuvauskeikkaa pukkasi mukavasti.

Kävin eilen katsomassa kaverin kanssa Lumikki ja Metsästäjä - elokuvan joka tuli vähän aikaa sitten kuvalippaaseen ja se oli sanomattakin selvää että Kristenin elokuvasuoritus oli mun mielestä melko surkea. Hänen ei tarvinnut tehdä muuta kuin esittää viatonta, nättiä tyttöä ja pari rohkaisevaa sanaa ja se siitä. Ei poikkea paljon Twilight-elokuvista mitä nyt ykkösosaa oon sattunut katsomaan pari kertaa silloin kun se tuli. Chris sen sijaan kaikella komeudellaan oli todella hyvä, en vain ymmärrä miten hän oli päätynyt Kristenin kanssa samaan leffaan kun mun mielestä hän olisi ansainnut paremman vastanäyttelijän. Romantiikkaa ei ollut sen erikoisemmin. Leffa oli kuvattu älyttömän hyvin ja ne kääpiöt olivat suloisia! Elokuva oli ihan katottava, mut Kristenin suoritus oli yksipuolinen kuten lehdissäkin oli sanottu joten osasin odottaa millaista menoa on luvassa. En sen erikoisemmin suosittele sitä, mutta jos pidät mieskomeudesta ja fantasiasta, sen voi katsoa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti