lauantai 9. kesäkuuta 2012

when I look back now, That summer seemed to last forever, And if I had the choice, Ya - I'd always wanna be there

Toukokuu vaihtui niin sukkelaan kesäkuuksi etten ole muistanut päivittää blogiani. Tässä ollut taas vaihteeksi kaikenlaista, mutta tänään päätin ottaa niskasta kiinni ja rustata tänne jotain teidän iloksi! Tosiaan on kesäkuu ja tässä kuussa tapahtuukin kaikenlaista: Työpäivät vähenee, kohta olen sweet 20 omg, Pääsykokeiden tiedot tulee ensiviikolla julki, Tuska Open Air lähestyy ja aijai mitä muuta kivaa! Maltan tuskin odottaa Tuskaa, nään siellä kavereita joita en ole joko nähnyt kertaakaan livenä tai olen nähnyt vain kerran ja edellisestä on liian pitkä aika. Festareille/keikoille saa tulla moikkaamaan mua jos tunnistaa ja haluaa, musta on mukavaa tavata uusia ihmisiä! Fiilis on aivan huikee kun kesä alkoi, tosin mieli oli välillä maassa jatkuvien sateiden takia, mut nyt paistaa aurinko kirkkaasti ja lämmintä on hulppeat +20 astetta ! Tänään meillä kävi vanhempien tutut kylässä ja toivat näytille heidän koiranpentunsa, voi luoja miten suloisia ne olivat! Saman tien iski kauhea koirakuume, haha :D mutta tässä kesäisiä kuvia:

temmeltävät koiranpennut

Apple tree

BzzZZzzZZ

Ammut.

Pelto


Olen myös ihan hulluna uusiin bändeihin joihin olen tutustunut yllätys twitterin kautta, tässä parit rallit tähän kesään, yay!♥

The Dead Love - Oh well so long


The Hollowed - I was once a sinking ship


Kara Aubrey - Save my heart


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti