perjantai 22. kesäkuuta 2012

If this is the end there, I don't care I get so excited, So excited





Nyt on mun vuoro hehkuttaa eli MULLA ALKO KKEKEKESÄLOMA! Työt siis loppuivat kokonaan torstaina ja pääsen vihdoinkin ottamaan rennosti kotioloissa ja ensviikonloppuna festarikesä alkaa Tuska Open Airista, awawawww kyllä polttelee jo päästä sinne! Äsken siihen oli aikaa pari kuukautta ja nyt se on jo muutaman hassun päivän päästä!

 Mut nyt itse asiaan: Muistatte varmaan kun kerroin tutustuneeni Awaken The Empire bändiin? Noh, samana päivänä kun olin tutustunut bändiin, twitteris oli mainostettu kyseisen bändin kisaa josta voi voittaa fanituotteita. Tietysti se kiinnosti ja päätin osallistua siihen. Kisan järjestäjä oli Infectious Magazine - lehti ja päätin vielä varmistaa että siihen sai osallistua kuka vain. Kisan aiheena oli kertoa kuinka oli tutustunut bändiin, miksi pitää siitä ja perustelut miksi minun pitäisi voittaa. Palkintona oli bändin t-paita, tarroja ja jotain muuta fanisälää. Kisavastaukseeni kirjoitin, että olin tutustunut bändiin tänään, selailin youtubea ja huomasin bändin ja biisin nimen, se kiinnosti ja aloin kuuntelemaan sitä. Aloin tykätä kovasti laulajan äänestä ja itse biisistä, satuin olemaan sairaana joten se oli päivän paras piristys. Ja syy miksi minun pitäisi voittaa kisa on se että tutustuin siihen sinä päivänä ja bändistä tuli mun uusi lempibändi. Kisa oli siis toukokuun 5. toukokuuta eikä kuulunut mitään ja olin siinä luulossa että kisan voitti joku muu ja näin. Noh, sain tässä pari päivää tältä lehden toimittajalta sähköpostia ja viesti meni näin:

 Hey Emma!

I don't believe we had notified you yet, but you were the winner for this contest! There was a bit of a hold up with getting your shirt and stickers shipped, so I do apoligize for the delay. However, they went out June 14th so they should be arriving to you (or already have!) any day now.

Again, I apoligize for the delay and thank you for continuing to support Awaken The Empire and Infectious Magazine! =)

ANGELA MASTROGIACOMO | INFECTIOUS MAGAZINE

Piti lukea moneen kertaan että uskoin tuon viestin ja olin aivan monttu auki, tää oli totaalisen mahtava yllätys! Postituksesta on kyllä aikaa viikon verran että jospa se tulisi nyt tässä lähipäivinä postilaatikkooni, en malta odottaa että saan sen käsiini! Mä kun niin luulin että joo en mä voittanu kun ei kuulunu kisasta mitään et parempi onni ensi kerralla, tuollaista tapahtuu vain harvoin :D

Eipä mulla noin muuten erikoista, kotona oon ja päätin että oon selvinpäin tän vkolopun. En ollut viihteellä viime jussinakaan niin miksi nytkään lähtisin? Kerkee sitä viihteellä olla sit Tuskan aikoihinkin.

Joten toivotan teille oikein mahtavaa jussia! Pitäkää kavereista huolta, älkää hukkuko järveen ja ennen kaikkea pitäkää hauskaa~♥

1 kommentti: