torstai 3. toukokuuta 2012

Feels like there’s something trying to tell me, everything is gonna’ be alright, alright, alright

Huomenta! Kyllä, heräsin melko äskettäin ja jäin kotiin, koska olin tullu kipeeks ja olo oli sen mukainenkin: tuntui et kohta lerva lentää ja yöllä olin hikoillu kuin pieni sika saunassa. En kuitenkaa oksentanu mut yyh, ei oo kivaa yhtään. Yritin soittaa ohjaajalleni mut hän ei vastannut joten jätin vastaajaan viestin ja menin takaisin nukkumaan. Toivottavasti olisin terve huomenna, olis kuopiossa ne pääsykokeet ja siellä menee koko päivä, pitäis puristaa kaikki taiteen lahjat esille et pärjäis kokeissa. No, sen näkee sitten.

Vappukin oli ja meni, en oo aikaisemmin viettäny vappua sen erikoisemmin kuin olla vaa kotinurkil, mut nyt en halunnu napottaa himas vaa lähtee juhlimaan. Päädyin kaverin kämpille alottelee ja sieltä lähdettiin vanhal ambulanssis ajeltii ympäri kaupunkia. Lopuksi sitten baariin ja porukkaa oli ihan törkeesti! Oli kyllä paras vappu tähän mennes ikinä, paras seura ja meininki oli huikee, kiitos siitä niille ihmisille♥

Ette arvaakaan kuinka innoissani oon tuon Twitterin käyttämisestä! On siistiä seurata kiinnostavien julkkisten twiittauksia et mitä ne tekee tai missä ovat tällä hetkellä yms. Kaiken lisäks mulla on peräti 8 seuraajaa mikä on mulle paljon. Mä ku luulin et kukaan ei olis kiinnostunut mun twiittauksist, mut näköjään jotkut on mikä on kiva juttu. Tänään en varmaan tee mitään ihmeitä, oon sohvan pohjal ja koitan kattoo Legend Of The Seekerin 2. tuotantokauden loppuun ja dataan itteni pöydän alle. Okei, ei ehkä ihan sen alle, mut melkein.

Keväisiä kuvia taas!

kotimaisema,
viliseviä kissanpoikia
tassunjälki
Don't leave me
s p r i n g
Water Lily

taas vähän popitusta loppuun, Aziatixilta ilmestyi pitkästä aikaa uutta settiä, "Alright" koukuttaa ihan liikaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti