maanantai 3. marraskuuta 2014

If in your life you need a hand, Reaching the promised land


This is the life of a king they say 
I run the show and is my parade
You know there isn't a damn thing I want more

There ain't no putin me down this time
I'm gonna cut it, across that line 
With fire melting the pedal to the floor


Oh fuck it's monday. Tämä kertoo kaiken sen olennaisen kuin mikä muu tahansa lausahdus. Ei huvittanut nousta lämpimästä sängystä ylös, laittaa itsensä ihmisen näköseksi ja suunistaa kouluun. Koulussa aivot eivät jaksaneet raksuttaa suuntaan tai toiseen, musan avulla jaksoin olla hereillä koulupäivän ajan. Yllä olevaa bändiä olen kuunnellut koko päivän ja ai saateri tää on niin maukasta musaa. October Rage on Australiasta kotoisin oleva rockbändi, joka alkoi jokunen kuukausi sit seuraamaan mua Instagramissa. En saanut aikaseks kuunnella niitä aikasemmin, mutta tänään se bändi tuli mun mieleen jostain aivosolujen syövereistä ja pistin youtubesta tulemaan tämän kyseisen biisin. Aah en kestä, tää musa on niin mun mieleen, piristi mun mieltä edes vähäsen.

Halloweenikin oli tuossa perjantaina ja meillä oli oikein hauskaa kaverin kanssa. Tehtiin tortilloja, juotiin boolia, joka oli ihan sikahyvää (kiitos eräälle toiselle kaverille reseptistä!) ja myöhemmin illasta menimme aiheuttamaan pahennusta Iisalmen yöelämään. Jotkut ihmiset katsoivat mua tosi oudosti baarikadulla, mut mä vaan nautiskelin siitä huomiosta, jota aiheutin meikilläni. Naistitaani meikki onnistui toisella kerralla paremmin kuin odotin ja meikin tekemiseen meni ehkä puoltoista tuntia. Sain mä kehujakin meikistä, kiva kuulla niitäkin tuntemattomilta ihmisiltä :) 



Naistitaani Gracevillessä. 


Koulussa mulle menee vaihtelevasti, mutta noin muuten ihan hyvin. Opinnäytetyön valokuvaus osuus on saatu päätökseen, Nyt on mietinnässä se, että miten esitän opinnäytetyöni, jossa on ainakin yli 70 kuvaa.... Talsu eli taloussuunnitelma on edelleen ärsyttävä, hermoja repivä ja hirvitys. Pyysin opettajaa järjestämään pienryhmän tai vastaavanlaista helpotusta talsun opiskeluun, koska koin vaikeaks olla isossa ja meluisassa luokassa. kyllä helpotti kummasti, kun pääsin pienryhmään työstämään talsua ja sain siten enemmän apua opettajalta asioissa. On huomattavasti helpompaa olla pienryhmässä kun kuulee jopa omat ajatuksetkin samalla. 



Viime viikolla olin fiiliksis Halloweenista ja teki mieli piirustella pitkästä aikaa jotain sen tyylistä settiä. A Skull Woman titaaninaisen elementtein maustettuna tää piirros on aika badassin näköinen. Kuva vääristää hiuksia ja ne hieman kusee, eivät ole aivan tasapainossa muun ropan kanssa, mut muuten oon tosi tyytyväinen tähän. Joku pari tuntia meni sen tekoon, vaihteeks. Mitäs te tykkäätte tästä? :) 

Olen alkanut taas lukemaan pitkän tauon jälkeen. Kolme kirjaa on kesken, huppista... Nyt oon lukemassa Carlos Ruiz Safón - Tuulen Varjo kirjaa, jota en ole saanut luettua vielä loppuun. Lukemisen intoa täytyy pitää yllä, melkein unohdin miltä tuntui lukea hyviä kirjoja lempituolissaan, viltin alla, juoda kuumaa teetä/ kaakaota ja pianomusiikki soi taustalla. Musta on tullut aikamoinen laiskuri, kun en ole jaksanut lukea. Hyi mua. On ehdottomasti pidettävä päiviä, jolloin en töllää konetta tai kato netflixistä sarjoja, vaan luen ja olisin taas ihan jossain muualla kuin realistisessa maailmassa. 

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus. Toi piirrustus on ihana, pidän siitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mukava kuulla että pidät piirroksesta :) Mustakin se on hieno!

      Poista