torstai 13. kesäkuuta 2013

She's a birthday girl, she's a birthday girl, she's a birthday girl

Heippa rakkaat lukijat! Tänään on mun 21wee synttärit, Happy birthday me! Mulla oli eilen ja tänään sopivasti vapaapäivät, joten menin kotiin viettämään ne päivät. Juhlittiin synttäreitäni perheen kesken kakkukahveella, kuoharilla ja illalla sit otettiin Baileysiä jäiden kera. Namms, baileysiin ei koskaan kyllästy! Sain lahjaksi kaksi Marimekon "iltavilli" - sarjaan kuuluvaa mukia, missä vilisee vasikoita. Ihastelin niitä yks päivä Marimekos käydes. Olisin halunnut niitä punaisina, mut äite lupas ostaa seuraavat kaksi mukia joululahjaks :)

 Lähin kotoota aamupäivän aikoihin, sillä mulla oli kampaaja-aika kaheltatoista. Vihdoinkin hiukset sai uutta eloa. Olivat pitkään niin kulahtaneet ja latvat kaksihaaraiset kuin harakanvarpaat, ärsytti suorastaan!  Hiukset värjättiin perinteisesti punaisella. Lyhyttä puolta, missä ennen oli sivukalju, lyhennettiin hieman ja leikattiin niin, että vasen korva lävistyksineen näkyi paremmin. Latvoista otettiin vain sentti pari, koska mulla on meneillää armoton letin kasvatus, hihi.

Huomenna sit alkaa 7 päivän työputki, saa nähä miten mä siitä selviän! Okei, oon vasta ollu yhdellä tilalla lomittamas pari päivää, mut oon ainakin tykänny lomittajan työstä ja oon jopa alkanu tykkäämään autolla ajamisesta. Kunhan radio rock on päällä nii ajaminen on entistä mielekkäämpää!

"Iltavilli" mukit, Marimekko
Äiteen tekemää mansikkakakkua, nams♥

Hiukset molemmilta puolilta. I loooove my hair♥

Chu~♥



I'm a rocker, goddamn rocker!

Nää biisit soi mulla vuorotellen päässä, omg nää on niin hiton hyviä biisejä! Vaihteeks hehkutan Kpopia, sry! Mut mä en saa näistä tarpeekseen millään ;3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti