keskiviikko 13. helmikuuta 2013

But the heartless wind kept blowing, blowing. I used to be my own protection

Postaan täältä nenäliinameren keskeltä, lääkehuuruisena antibioottikuureista ja teelitkuista. Olin viikko sit pienes flunssas ja se parantui, mut se teki yllättävän comebackin: Kurkku meni niin kipeäksi, että nieleminenkin sattuu, silmät punaiset ja ärtyneet ja päässä lilluu räkää. Juuri sopivasti tulin kipeeksi, kun tulevana viikonloppuna ois meno Kuopioon kaverin kanssa ja hurrjat bailut luvassa. Perjantaina ja lauantaina Stam1na pistää Kuopion nupin sekaisin ja sitä en halua missään tapauksessa missata! Eli  ei auta kuin popsia pillereitä ja ottaa iisisti. 

Huomenna on taas sen aika, kun muistetaan ystäviä vaaleanpunaisilla sydänkorteilla ja lahjoilla eli ystävänpäivä. Vaikka ystävänpäivä on mennyt entistä kaupallisemmaks ja  korttiperinne on lähes kuollutta, lähetin kortteja vain niille, jotka ovat mulle läheisempiä. Näemme tosi harvakseltaan ja yhteydenpito satunnaista, joten pitäähän sitä ystäviä jotenkin muistaa. En arvosta tekstarilla laitettuja ystävänpäivä- tai muunlaisia toivotuksia, koska sellaiset unohtuu samantien eikä niissä ei ole sitä hohtoa mitä korteissa on. Sillä on aivan erityinen merkitys, kun tulee muistetuksi kortilla, oli se sitten itsetekemä tai ei. Ihmiset ei vaan jaksa nähdä vaivaa siihen. Okei, tästä korttihommasta olen jo postannut, mut kuitenkin.

Tänään ei ole suunnitelmissa tehdään mitään erikoista. Kunhan vaan sohvalla makoilen, dataan, katon elokuvia ja odotan innolla viikonloppua. Olen ollut todella säästeliäs enkä ole käynyt baarissa aikoihin, ainakaan 3-4 viikonloppuun! Vähänkö olen ylpeä itsestäni. Kun haluaa oikeasti haluaa jotain, siinä pitää olla itsekuria ja uskoa että saa haluamansa. Nuo viikonloput käytin siihen, että tein kouluprojekteja ja olin kotosalla vanhempien kaverina töissä. Nyt viime viikonloppuna oli jo sellanen fiilis, et oon ollu aivan liikaa kotinurkil, et nyt kaipais omaa rauhaa. Ei siinä muuten mitään, mut nyt oli kauhea tarve päästä kotoota kämpille ja olla itsekseen. 

En ole kuvaillut täs vähään aikaan paljon, mut muutamia uusia kuvia löytyy. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti