sunnuntai 19. elokuuta 2012

It's a new day till the dawn

Auringonlasku
Valtakuntani
Vuosisadan rusketusrajat
 
Siinä pientä esimakua mun kämpästä ja viimeisistä kesämeiningeistä! Koulu alkoi viime viikolla ja informaatiota on tullu sen verran paljon et osa meni korvasta sisään ja korvasta ulos. Luokkani on älyttömän suuri, meitä on 30 ja kaikki akkoja! Mulla on hieman vanha fiilis luokas ku iso osa tytöistä on -96 ja itse olen -92. Muutamien ihmisten kans olen jutustellut ja hengaillut, jospa sais kivoja kavereita omalta luokalta ikään katsomatta!

Sain viime viikolla uusia huonekaluja, nimittäin kirjahyllyn ja kirjoituspöydän. Molemmat ovat väriltään valkoisia. Tänään vasta kasattiin niitä isäni kanssa kun perjantaina oli muuta menoa. Vielä kun sais TV-tason, verhot, lampunvarjot, ryijyt/taulut seinille ja muuta krääsää nii koti olis valmis! Sit pääsis suunnittelemaan tupareita ;)

Asuin kaksi viikkoa omas kämpäs ja voin kyllä sanoa et omaa rauhaa ja tilaa arvostan enemmän kuin mitään muuta! Saan olla rauhas ja tehdä ja pitää asiat omalla tavallani täällä. Voin katsoa televisiota millon haluan, tiskata, siivoilla yms. ilman että toista pitää ottaa huomioon tai muuta vastaavaa. Olin tos viime vkloppuna käymäs kotona ja oli tosi mukavaa käydä himas moikkaamas elukoita ja perhettä. Iltanavetallaki olin pe-la iltoina, en olisi uskonut et sanoisin tämän, mutta mulla oli kauhea ikävä navettahommia ja meidän lehmiä!

Huomenna alkaa taas koulu, toivottavasti olisi taas mukava viikko! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti