torstai 11. elokuuta 2011

Heartbreak's a Blessing

Moii! Siitä on jo hieman aikaa ku viimeks postasin tänne, on ollut paljon kaikenlaista, nii ei ole kerinnyt tänne kirjoitteleen. Noh, kesä alkaa olla pikkuhiljaa pulkassa, ilmat viilenee ja koulut alkavat jo ensviikolla ihmisillä - paitsi minulla, mulla alkaa vasta elokuun lopussa eli mulla on vielä rutkasti lomapäiviä. Toisaalta, haluaisin et koulu alkais, ootan koulunalkua innolla ja haluais jo päästä valokuvaamaan ja tekemään kaikkee kivaa :) Tuli käytyä tos joku viikko sitten Kuopiorockis, molempina päivinä tuli hurjasteltua ja oli hauskaa! Mukaan tarttui tällaisia aarteita: 

Oikeasta vasemmalle: Turmion kätilöiden, Danko Jonesin ja W.A.S.P:in plekut
Kolme plekua, kaks settilistaa (Dankon ja W.A.S.Pin) ja kätilöiden jonkun jäsenen ihanan My Little Pony t-paidan! Lisäksi sain Petri Nygårdin keikan aikana vaahtopesun, sain ehdotteluja toiselta räppääjältä lavalta ja mua puristettiin tissistä, huhhu. Tuli myös juotua paljon, mut toisena päivänä ei menny alkoholi enää niin paljoa alas... Olin siis Kporockis kattomas varsinaisesti W.A.S.Pia ja toisena päivänä Danko Jonesia, mut siinä samalla tuli muitakin bändejä tsekattua, esim. Reckless Love, Vermilion, Petri Nygård, Uniklubi yms.. Kporock 2011 oli loistava ja ensvuonna varmaan vielä loistavampi!

Nyt itse asiaan mitä olin kertomassa: Kävin tänään ratsastamassa n.5 vuoden tauon jälkeen, ette usko kuinka hyvä fiilis siitä jäi! Olen siis ratsastanut aikasemmin mut olin sillon nuorempi, karkeasti sanottuna olen ratsastanut yhteensä jotain 5-6 vuotta, mut ylä-asteelle tultaessa kiinnostuksen kohteet muttui ja ratsastus ei enää napannu, mut tänä vuonna mulla on ollu himo päästä ratsastamaan, mut ikinä ei ollut aikaa tai rahaa lähteä, mut nyt sain korjattua asian! Sain tuntihevoseksi suhteellisen helpon hevosen nimeltä Leps, hyvin korkeasäkäisen, mutta hyvin lempeän ja mukavan hevosen. kävimme läpi lähinnä perusjuttuja mikä oli sinänsä ihan mukava juttu, ravaamista, laukkaamista yms.

Oli ihanaa olla tekemisis hevosten kans pitkästä aikaa. En muistanut, kuinka ihanaa oli harjata hevosta ja jutella kaikkea kun toinen rouskuttelee siinä vieressä. Nautin suuresti hevosten hoitamisesta ja niiden seurasta, ne ovat hyvin kuuliaita, kauniita ja ihania otuksia, niihin eläimiin en kyl koskaan kyllästy. Aion tästä lähtien pitää harrastusta yllä ja käydä sillon tällön ratsastamassa aina kun on aikaa ja rahaa lähteä. Nyt en enää pidä taukoa, hevoskärpänen on purrut sen verran lujaa, et se ei parane lainkaan!

tähän loppuun pistän Danko Jonesin "First Date" Biisin, jonka kuulin eka kertaa tältä poppoolta. Tää biisi on loistava ja Jonesin ääni.. ah, tää mies on nami♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti