tiistai 14. kesäkuuta 2011

Be The One

Tulipahan tässä mietittyä millaisia tatuointeja haluisin lisää, iski nimittäin himo saada lisää leimoja iholle, joten olen tässä muutaman päivän sisään suunnitellut kieli poskella kaksi seuraavaa tatskaa mitä oon harkinnut ottavani sitten kun massia on tarpeeksi kasassa. Tässä on kuvia niistä, mut en sit tiedä että ovatko ne lopullisella muodossa, voi olla että muutoksia tulee niihin, mutta aiheet olis valokuvaamiseen ja piirtämiseen liittyviä. Piirrokset ovat itse piirtämiä (älä siis kopioi, jooko?). Otan ainoastaan sellaisia tatuointeja mitä itse olen suunnitellut/piirtänyt, olen siihen sen verran asennoitunut, et mitä mikä päätyy leimaksi iholleni, on mun käsialaa eikä kenenkään muun. Toki on muita hyviä piirtäjiä, joilla on enemmän taitoa piirtää realistisemmin sun muulla tavalla hienommin, mutta silti haluan että leimat ovat minun piirtämiäni, se antaa enemmän merkitystä sille kun itse suunnittelee ja antaa merkityksen kuin että antaa muun tehdä sen.


 Ensimmäinen kuva liittyykin valokuvaamiseen. Otin vaikutteita muista tatskoista Googlen kautta mitä löysin ja varsin hienoja olivat! lähinnä haluaisin tuosta tatuoinnista yksinkertaisen, mutta erilaisen. En halua sellasta "trendi" tatuointia, et kaikilla on samanlainen kuin mulla. Tosi moni on ottanu juuri tuonlaisen, yksinkertaisen kameran tatskaks, et pitää vielä miettiä tulisiko tuohon jotain lisäksi ettei muistuttaisi liikaa muunlaisia tatuointeja.


Sitten seuraava kuvatus liittyy piirtämiseen, kuten näätte erikoisen kynän. Oli vaikeaa keksiä jotain hienoa kynän lisäksi, alustavaksi piirsin tähdet, mutta en ole varma siitä, koska tähdet ovat suuressa suosiossa ja antaa jonkinlaisen "emo"leiman kun monilla sen tyylin omaavilla ihmisillä niitä yleensä on..  Sit koitin piirtää liekkejä, kukkia ja muuta vastaavaa, mut eivät oikein sopineet yhteen mun mielestä. Kynän haluan olevan just tuolleen "rikkonainen" ja sit erilaiset jutut tuovat lisää tunnelmaa ja siksi se näyttäisi mun mielestä hiton hyvältä tatuointina. 

Vielä varmaan hion ja mietin erilaisia vaihtoehtoja, et sopisiko jotkut muut jutut noiden tilalle, oon sen verran tarkka mitä iholleni otan, haluan et ne ovat ihollani koko elämäni ajan ilman et mun tarvii kaduta leimojen ottamista ja poistaa niitä pois ja se vasta kallista lystiä onkin. En halua laittaa rahojani tatskojen poistamiseen tai ainakin pyrin siihen ettei tarvitsisi sitä koskaan tehdä. 
Mutjoo meitsi menee pelaamaan pikkuveljen kans romurallii pleikkaril !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti