maanantai 16. heinäkuuta 2012

Summer days, summer nights are gone, I know a place where there's still something goin' on

Mä en käsitä miten mä voin olla _taas_ kipeenä. Varmaan tulin kipeeks edellisestä Kuopion reissusta kun baari-illan jälkeen alkoi mukavasti satamaan ja näin... mä ja mun hyvä vastustuskyky, toista viikkoa napotan himas nenäliinameren keskellä. Huomenna lekurille mitä sieltä rööreistä löytyy...  Mut tosiaan olin Kuopiossa Viinijuhlien aikaan, kävin vain perjantaina alueella ja voin sanoa etten viihtynyt siellä. Mun vasemman jalan korkokenkä hankasi jalkaa ja teki kivat rakkulat kun en muistanut ottaa polvisukkia mukaan, kirosin rakkuloita ja fiilis meni aika huonoks ja join vain karpalolonkeroa joka on yhtä kuin mehua jota lipittäis vaan jatkuvasti... Porukka oli reilusti vanhempaa, ehkä sattui olemaan samaa ikäluokkaa, mutta muuten ikähaarukka heitti kauas. Kaiken lisäks olin siellä vanhempieni ja heidän tuttunsa kanssa. En ees muista millo viimeks oisin käyny heidän kanssa missään tapahtumassa. Vanhempien kanssa on niin erilaista hengailla tuon tyyppisessä tapahtumas kuin kavereiden kanssa. Olin nukahtaa sinne ja päätin lähtee itekseni baariin et ois ees jotain iloo siinä illas. Katoin parin kolmen biisin verran Popedaa ja suunnistin baarikadulle. Olin passionis jonku aikaa ja pitkään olin itekseni kunnes joku jätkä tuli juttelemaan ja alettiin puhua musiikista ja muusta. Lähdettiin sitten Henkkaan jossa en ollut vielä kertakaan käynyt. Siellä olin loppuillan ja fiilis oli paljon parempi ja rennompi kuin viinijuhlilla. Asiaan varmaan vaikutti saman henkiset ihmiset ja musiikki. Tutustuin yllättävän moneen ihmiseen sinä iltana ja ilta parani enemmän kuin olisin voinut toivoakaan.

Popeda
Toisena päivänä kävin keskustassa shoppailemassa, mut olin sen verran väsynyt ja krapulan poikasta oli etten viihtynyt kovin pitkään siellä ja palasin hotellille. Illalla lähdin baaris käymään mut ihan vaa hengailee. Pieni reissu Kuopiossa oli ihan jees, mut viinijuhlille en kyl enää eksy, se on varmaa se. Vaikka siinä vaikutti muutama asia yhtä aikaa nii ei, en mee toista kertaa sinne. Siitä jäi sellanen "Tulipahan käytyä"-fiilis.

Olinpa sitten myös olusillakin, mut vain lauantai-iltana. Olin sielläkin (yllätys) vanhempieni kanssa, tiesin kyllä et kaverit eivät välttämättä eksy olusille joten olin siinä toivos et nään ihmisii baarin puolel. Tänä vuonna ei ollut kovin montaa sellaista artistia mitä oisin lähteny kahtomaan, halusin nähdä ainoastaan Jukka Pojan ja se oli hemmetin hyvä! Jätkä on oikeesti showmies ja meininki oli tosi rento ja mukava, tykkäsin kovasti! Kotiteollisuutta katsoin vain parin biisin verran, olen nähny sen pari kolme kertaa aikasemmin livenä ja oon kyllästynyt niiden musaa, mut Jouni hynynen on asiamies.

    
Jukka Poika @ Oluset


Kotiteollisuus @ Oluset

Mukava ilta oli sekin, ei mitään valittamista! Mulla on myös ilouutisia: Mä pääsen muuttohommiin enskuun puolella! En olis uskonu et tuuri ois ollu mun puolella täs asias, yksiöistä on ihan törkeen kova pula ja mä en halua asua enää asuntolassa. Tossa sunnuntai aamusta äiti ryntäsi mun huoneeseen ja hihkui että isä oli löytäny lehdestä ilmoituksen että olisi yksiö tarjolla. Minä unenpöpperöisenä en tajunnu eka mistään mitää (kaiken lisäksi oli vähän olojakin) mut olin kaikesta huolimatta ilonen et löyty. Siinä kun soiteltiin ja tällee nii kävi ilmi että asunnon omistajat olivat mun vanhempien hyviä tuttuja ja sovittiin että käytäisiin katsomassa asuntoa tänään aamukymmeneltä. Se asunto oli ihanan valoisa, sopivan kokoinen ja näytti aivan uudelta. Sitä oli remontoitu jonku aikaa sitten ja näytti tosi hyvältä. Kaiken lisäksi siihen kuului pieni lasiparveke, vaatehuone ja vessassa oli kylpyamme! Muuten asunto oli tosi hyvä ja ihana, mut keittiö oli armottoman pieni. Ei sen toisaalta tarvitse olla iso, mut koko on järkyn pieni. Omistajat olivat sitä mieltä et mä saan sen kämpän ja tehtiin siinä samal sopimukset kuntoon ja pääsen muuttamaan 1.8 elokuuta ! Hahaa, hyvästi asuntolaelämä!♥ Vihdoinkin pääsen pois kotoa ja elämään omaa elämää omassa kämpässäni! Oon halunnut jo pitkään omaa tilaa ja rauhaa, en vain kestä enää asua himas lehmien keskellä kaukana kaikesta. Okei, asun kyl edelleen kaukana kaikesta ja kaikista mutta kuitenkin. Tässä taas nähtiin että suhteilla pelataan asiassa kuin asiassa, mun lisäksi oli 6 muuta soittaja jotka olivat kiinnostuneita asunnosta, mutta he valitsivat mut. Maltan tuskin odottaa asuntoon muuttamista, sitä ennen pitää listata mitä tarvitsee ja mitä ei. Huhhu, tulemaan olemaan iso operaatio sen suhteen, mut se on sen arvoista!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti