perjantai 1. heinäkuuta 2011

Where do I begin, everybody looks again, But you don't notice a thing

Thank gooood hellekelit palasivat takaisin! Viime viikko olikin niin kurja ku oli niin kylmää eikä aurinko ei paistanut lainkaan. Itse nautin suuresti lämmöstä ja auringosta, vaikka hieman hiottaakin nii pikkuvika! Olen niin kesäihminen, fiiliskin on paljon parempi ku on lämmintä, valoisaa ja kaikki pursuaa täynnä iloa ja muuta ihanaa et tästä kaikesta pitäisi nauttia eikä kitistä, itse en aio valittaa kuumuudesta. Kävin äitini ja veljeni kanssa Sonkajärvellä markkinoilla ja törmäsin pariin kaveriin ja hengailin aikani heidän kans. Juuri kun olin menossa kotiin, sain tekstarin postista, et mun tilaamat kengät ovat postissa haettavissa. Olin innoissani ja pyysin äitiäni heittään mut Iisalmen postiin. Palasin halusta saada ne kengät käsiini ja kotiin päästyäni testasin kenkiäni ja voin sanoa, että ne ovat AIVAN IHANAT! Oikeasti, ne kiilakorot ovat tosi miellyttävät jalois ja kokoa on 41, vaikka oikea kokoni on 42 (kyllä, olen isojalkainen, nyyh :<), ne mahtuivat jalkoihin hyvin ja korkoo löytyy ja paljon. Awwws rakastan niitä kenkiä ♥♥ Huomenna sit kavereiden kans Eukonkantoja kattomaan ja samalla nautiskella vettä väkevämpääkin(;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti